Quote from Guest on 28 October 2010, 10:48BILD:www.jattelangt.se/wp-content/uploads/2010/10/logo_top.jpg
Jättelångt är ett terrängultramarathon som går längs Roslagsleden från Grisslehamn till Norrtälje. Loppet startade i samband med invigningen av denna del av Roslagsleden 2009 och arrangeras n
BILD:www.jattelangt.se/wp-content/uploads/2010/10/logo_top.jpg
Jättelångt är ett terrängultramarathon som går längs Roslagsleden från Grisslehamn till Norrtälje. Loppet startade i samband med invigningen av denna del av Roslagsleden 2009 och arrangeras n
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 10:58Är datumet 11 juni spikat?
För då blir jag jätteglad.
Det är ju helgen innan Vätternrundan och jag kan tillslut vara med på båda.
😀
Är datumet 11 juni spikat?
För då blir jag jätteglad.
Det är ju helgen innan Vätternrundan och jag kan tillslut vara med på båda.
😀
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 21:33http://www.jattelangt.se/
Utan punkt, är adressen.
http://www.jattelangt.se/
Utan punkt, är adressen.
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 12:57Utan punkt och utan krock med Vättern! Precis så är det! 🙂
Vi har äntligen blivit flitigare på Jättelångt bloggen också... Så häng gärna med där också under förberedelserna!
Varmt välkomna!
PEK
Utan punkt och utan krock med Vättern! Precis så är det! 🙂
Vi har äntligen blivit flitigare på Jättelångt bloggen också... Så häng gärna med där också under förberedelserna!
Varmt välkomna!
PEK
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 21:33Anmäld! Det blir en härligt säsong....nästan så att det ligger ett lopp varje helg! Härligt!
Anmäld! Det blir en härligt säsong....nästan så att det ligger ett lopp varje helg! Härligt!
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 23:09Varmt välkommen! Du blev först Stefan! Vi ses den 11 juni!
Varmt välkommen! Du blev först Stefan! Vi ses den 11 juni!
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 06:26Tack för det. Det var sannerligen det trevligaste lopp jag någonsin sprungit så det vill jag inte missa igen. Lite mindre asfalt så hade det varit perfekt. Å andra sidan skall jag se till att jag inte springer med benhinneinflammation nästa gång.
Tack för det. Det var sannerligen det trevligaste lopp jag någonsin sprungit så det vill jag inte missa igen. Lite mindre asfalt så hade det varit perfekt. Å andra sidan skall jag se till att jag inte springer med benhinneinflammation nästa gång.
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 15:14Vi har plockat bort delen med kortegelöpning genom Norrtälje, 3,5 km mindre asfalt detta år! 🙂
Vi har plockat bort delen med kortegelöpning genom Norrtälje, 3,5 km mindre asfalt detta år! 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 17:24Blir det kortare då 2011 om delen genom Norrtälje är borttagen?
Blir det kortare då 2011 om delen genom Norrtälje är borttagen?
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 07:53Sträckningen kommer inte bli exakt den samma i Norrtälje och jag kan inte lova exakt samma längd, men vi kommer hamna i närheten längdmässigt men med mer mjukt underlag istället.
Vi kommer att följa leden in mot Norrtälje som vi gjorde -09, vilket inneb
Sträckningen kommer inte bli exakt den samma i Norrtälje och jag kan inte lova exakt samma längd, men vi kommer hamna i närheten längdmässigt men med mer mjukt underlag istället.
Vi kommer att följa leden in mot Norrtälje som vi gjorde -09, vilket inneb