Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 14:48Så jävla starkt jobbat alla, är grymt impade på er... såg några av er springa förbi Lommarbadet i Norrtälje... ännu en gång BRA JOBBAT
Så jävla starkt jobbat alla, är grymt impade på er... såg några av er springa förbi Lommarbadet i Norrtälje... ännu en gång BRA JOBBAT
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 14:50Aha.. Nåväl. Får se till att införskaffa mig ett par VFF så småningom då. Man vill ju trots allt springa, och inte gå större delen av sträckan. All respekt till dom som genomförde hela loppet! 🙂
Verkar som det var otroligt varmt!
Aha.. Nåväl. Får se till att införskaffa mig ett par VFF så småningom då. Man vill ju trots allt springa, och inte gå större delen av sträckan. All respekt till dom som genomförde hela loppet! 🙂
Verkar som det var otroligt varmt!
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 17:47Den som funderar på att springa Jättelångt i VFF/barfota kan jag rekommendera att försöka sig på Hornstull -Järna VFF/Barfota
Båda sträckorna har partier som är riktigt utmanande för barfotalöpare, ex skogsvägar belagda med stenkross, JL har stenstränd
Den som funderar på att springa Jättelångt i VFF/barfota kan jag rekommendera att försöka sig på Hornstull -Järna VFF/Barfota
Båda sträckorna har partier som är riktigt utmanande för barfotalöpare, ex skogsvägar belagda med stenkross, JL har stenstränd