Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej,

Jag fegade ut och började kolla möjligheten till övernattning. Och hittade ett ganska billigt alt på pensionat Solgården. Ganska skönt att vakna upp i Grisslehamn.

Med detta sagt tar jag bussen upp till start på fredagen.

Hls
A.

Din Motor Roslagen och mina föräldrar + fru löser transporten för de som inte fick plats på bussen! Mailbekräftelse har gått ut till de som anmält intresse för skjuts!

Om vädret håller i sig så kommer årets lopp nästan vara en svensk version av Badwater...

Lycka till på lördag!

Attans att man missade detta! Upptäckte det här loppet nu idag när starten går! 🙁

Men nästa år då är det givet att delta! Någon mer än jag som springer hela loppet barfota då? 😀

Det BLEV en svensk variant av Badwater! Snuskigt varmt... Nån sa 34 grader inne i Norrtälje

Ronnie: Inget som rekommenderas. Fråga Robert Karlsson. Själv sprang jag årets upplaga i VFF vilket däremot kan rekommenderas.

Håller med Stefan. Underlaget är helt enkelt FÖR knotigt över allt för lång sträcka.
Jag försökte med aquasocks under ca tre timmar men vissa steniga sektioner blev det till att gå. VFFs har aningen styvare sula så det hade säkert funkat bättre.
Och aquas

Varmt blev det och långt ifrån den njutning jag upplevt de tidigare två åren. Jag var inte ensam om att sätta personsämsta i går (9:44).

Det blev också ett stort manfall. 15 män och 0 kvinnor bröt - fundera på orsakerna till den könsfördelningen.

Den hä

Tummen upp för den här tävlingen. Vackra omgivningar i samband med ett mycket fint arrangemang (med duschar, livemusik och runes energikakor) gör att jag vill återkomma fler gånger. Den tryckande värmen gav ytterligare dimension till loppet, och jag utnyt