Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 21:45Låter som om mina Brooks Cascadia 6 med Ballistic Rock Shield kommer att passa perfekt!
Låter som om mina Brooks Cascadia 6 med Ballistic Rock Shield kommer att passa perfekt!
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 22:16Jag kom ifatt Robert "Barfota" vid Väddö kanal förra året. Stigen där är belagd med betongkross och om det tyckte han inte.
I år när vi springer mot Norrtälje så blir det ju mer asfalt på slutet. Värt att tänka på för de som springer tunnsulat. Men är m
Jag kom ifatt Robert "Barfota" vid Väddö kanal förra året. Stigen där är belagd med betongkross och om det tyckte han inte.
I år när vi springer mot Norrtälje så blir det ju mer asfalt på slutet. Värt att tänka på för de som springer tunnsulat. Men är m
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 22:46Lars, ballistic rock shield låter ju överdrivet eftersom ballistik ju är läran om projektilers flygbana. Kanske du menar att du kommer att vara snabb som en projektil för stenarna på marken lär inte förflytta sig med så stor hastighet av sig själva?
Angå
Lars, ballistic rock shield låter ju överdrivet eftersom ballistik ju är läran om projektilers flygbana. Kanske du menar att du kommer att vara snabb som en projektil för stenarna på marken lär inte förflytta sig med så stor hastighet av sig själva?
Angå
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 23:33Ni som ska springa: vilken tid räknar ni med att komma till Stora torget?
Tänkte jag skulle bidra med lite jubel och glada tillrop där och det är ju alltid bra att planera logistiken (så att middag, kaffe, drink osv intages vi lämliga tidpunkter, pengarna
Ni som ska springa: vilken tid räknar ni med att komma till Stora torget?
Tänkte jag skulle bidra med lite jubel och glada tillrop där och det är ju alltid bra att planera logistiken (så att middag, kaffe, drink osv intages vi lämliga tidpunkter, pengarna
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 23:46Lena, du bör nog planera för en ca 5 timmar lång drinksession om du ska se både första och sista löparen gå i mål.
Lena, du bör nog planera för en ca 5 timmar lång drinksession om du ska se både första och sista löparen gå i mål.
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 10:26Nu har du väl aldrig sett mig med en drink, Mikael, men däremot har du sett mig hålla ut, och betydligt fler timmar än 5 😀
Nu har du väl aldrig sett mig med en drink, Mikael, men däremot har du sett mig hålla ut, och betydligt fler timmar än 5 😀
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 12:26Fem timmar är så mycket längre jag tror att det kommer att för mig att springa loppet efter kollaps på träning för en vecka sedan.
Fem timmar är så mycket längre jag tror att det kommer att för mig att springa loppet efter kollaps på träning för en vecka sedan.
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 19:22Det är svårt att tippa hur fort det går att springa ett traillopp innan man sprungit det, men det är ju alltid kul att gissa. 🙂
Segertiden bör bli väsentligt bättre än 5.55. På Stockholm marathon blir inte segertiden bättre om antalet löpare ökar efter
Det är svårt att tippa hur fort det går att springa ett traillopp innan man sprungit det, men det är ju alltid kul att gissa. 🙂
Segertiden bör bli väsentligt bättre än 5.55. På Stockholm marathon blir inte segertiden bättre om antalet löpare ökar efter
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 20:17Sedan spelar vädret rätt stor roll.....förra året var avsevärt bättre än året innan.
Sedan spelar vädret rätt stor roll.....förra året var avsevärt bättre än året innan.
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 09:00Jag tippar på en segrartid 5.15 - 5.30. Förra årets tid 5.55 innehöll en felspringning på ca. 2,5km - 3km och så var det gemensam löpning första halvmilen.
Jag uppskattar att jag om jag sprungit rätt väg hamnat på ca. 5.40. Löpningen går också att förbät
Jag tippar på en segrartid 5.15 - 5.30. Förra årets tid 5.55 innehöll en felspringning på ca. 2,5km - 3km och så var det gemensam löpning första halvmilen.
Jag uppskattar att jag om jag sprungit rätt väg hamnat på ca. 5.40. Löpningen går också att förbät