Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 06:04Vanliga dämpade löparskor har jag sprungit i de två gångerna jag deltagit. Det är förhållandevis mycket asfalt och grus att springa på.
Vanliga dämpade löparskor har jag sprungit i de två gångerna jag deltagit. Det är förhållandevis mycket asfalt och grus att springa på.
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 06:49Några frågor till er rutinerade rävar:
Hur är underlaget på de delar som inte är grus/asfalt?
Hur stor andel (på ett ungefär) är stiglöpning?Ska bli spännande och se hur kroppen reagerar efter 5-6 mil :-). Körde ett 50 km-pass i helgen och det var lite
Några frågor till er rutinerade rävar:
Hur är underlaget på de delar som inte är grus/asfalt?
Hur stor andel (på ett ungefär) är stiglöpning?
Ska bli spännande och se hur kroppen reagerar efter 5-6 mil :-). Körde ett 50 km-pass i helgen och det var lite
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 07:33Kommer att köra med VFF i år. Förra året sprang jag med vanliga Asics och det funkade fint.
Edit:
Vad gäller terrängens beskaffenhet finns en hel del info i förra årets tråd:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=609756
Kommer att köra med VFF i år. Förra året sprang jag med vanliga Asics och det funkade fint.
Edit:
Vad gäller terrängens beskaffenhet finns en hel del info i förra årets tråd:
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 09:58Aaquasocks för mej.
Lätt och ledigt, det gillar mina ben.
Aaquasocks för mej.
Lätt och ledigt, det gillar mina ben.
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 10:21Sen finns ju alltid alternativet att springa barfota som Barfotakarlsson förra året. Minns jag rätt så önskade han dock att han skulle haft på sig VFF istället...
Sen finns ju alltid alternativet att springa barfota som Barfotakarlsson förra året. Minns jag rätt så önskade han dock att han skulle haft på sig VFF istället...
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 17:52BF Karlsson var på gång i början men hade det jättejobbigt vid sprängsten partierna. Det var då vi kom förbi honom 😀
BF Karlsson var på gång i början men hade det jättejobbigt vid sprängsten partierna. Det var då vi kom förbi honom 😀
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 18:21Fördelen i år är att sprängstenspartierna kommer i början.
Fördelen i år är att sprängstenspartierna kommer i början.
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 20:09Var inte det sprängsten efter ängen typ 2mil in ifjol?
Det var säkert många partier men spränggrus.
Var inte det sprängsten efter ängen typ 2mil in ifjol?
Det var säkert många partier men spränggrus.
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 21:15Ok jag trodde det menades partierna på slutet som var rakt genom småskurna klippblockspartier.
Ok jag trodde det menades partierna på slutet som var rakt genom småskurna klippblockspartier.
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 21:40Alla rutinerade Funbeat rävar... Jag håller på och planerar målgången... Tror ni att tiden 5:55 kommer att slås i år?
Alla rutinerade Funbeat rävar... Jag håller på och planerar målgången... Tror ni att tiden 5:55 kommer att slås i år?