Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 18:02Vilken rygg ska man hänga på då? Jag kan nöja mig med andra plats...
Vilken rygg ska man hänga på då? Jag kan nöja mig med andra plats...
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 11:23Har varit skadad närmsta tiden och var länge tveksam om jag skulle ställa upp, men läget ser lite bättre ut nu. Ser nu att anmälningstiden har gått ut. Finns det möjligheter till att efteranmäla sig på plats? (kan inte med säkerhet säga redan idag att jag
Har varit skadad närmsta tiden och var länge tveksam om jag skulle ställa upp, men läget ser lite bättre ut nu. Ser nu att anmälningstiden har gått ut. Finns det möjligheter till att efteranmäla sig på plats? (kan inte med säkerhet säga redan idag att jag
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 22:44Släng iväg ett mail till Pek på pek(krullalfa)hhk.nu så hoppas vi att det går att ordna någon form av nummerlapp till dig.
Jonas
Släng iväg ett mail till Pek på pek(krullalfa)hhk.nu så hoppas vi att det går att ordna någon form av nummerlapp till dig.
Jonas
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 16:40Fick just reda på att jag inte fick någon bussplats till starten från Norrtälje. Finns det möjlighet att samåka med någon på morgonen?
Fick just reda på att jag inte fick någon bussplats till starten från Norrtälje. Finns det möjlighet att samåka med någon på morgonen?
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 17:36Samma här !
Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig till start. Samåker gärna.
Jag har bil men då kvarstår problemet med hur man ska hämta upp den.,,,,Kanske kan man dela på den kostnaden om vi är några stycken?
/Anders
Samma här !
Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig till start. Samåker gärna.
Jag har bil men då kvarstår problemet med hur man ska hämta upp den.,,,,Kanske kan man dela på den kostnaden om vi är några stycken?
/Anders
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 19:19Jag åker upp redan på fredagen men har fått reda på fler som inte fått plats, så gör gärna ett inlägg även på jättelångts sida i Facebook.
Jag åker upp redan på fredagen men har fått reda på fler som inte fått plats, så gör gärna ett inlägg även på jättelångts sida i Facebook.
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 21:08Nu får ni hjälpa mig att tänka här men jag är en av dem som tänkte ta bilen OCH har fått plats i bussen (ta i trä). Då kan jag förstås teoretiskt transportera upp ett antal människor till Grisslehamn okristligt tidigt, sedan drar vi lott om vem som kör ne
Nu får ni hjälpa mig att tänka här men jag är en av dem som tänkte ta bilen OCH har fått plats i bussen (ta i trä). Då kan jag förstås teoretiskt transportera upp ett antal människor till Grisslehamn okristligt tidigt, sedan drar vi lott om vem som kör ne
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 22:28Jag undrar om det är många tävlanden som behöver skjuts till Grisslehamn?
Tack för svaret Mikael. Om det finns någon vänlig frivillig som kan köra så tycker jag att det är det bästa alternativet. Man ska inte behöva köra mer än en runda Norrtälje-Grissle
Jag undrar om det är många tävlanden som behöver skjuts till Grisslehamn?
Tack för svaret Mikael. Om det finns någon vänlig frivillig som kan köra så tycker jag att det är det bästa alternativet. Man ska inte behöva köra mer än en runda Norrtälje-Grissle
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 22:35Den där chartrade bussen tar 30 passagerare. Om vi räknar snålt med att varje bil som kör upp har 4 personer i sig så borde bussen alltså utan vidare täcka behovet för alla startande (70 + nånting) så om vi ser till att alla som kommer med bil på morgonen
Den där chartrade bussen tar 30 passagerare. Om vi räknar snålt med att varje bil som kör upp har 4 personer i sig så borde bussen alltså utan vidare täcka behovet för alla startande (70 + nånting) så om vi ser till att alla som kommer med bil på morgonen
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 23:01Det är klart att ni ska vara med på fredagens middag!
Vi jobbar annars vidare på att få till ytterliggare platser som alternativ till bussen... Har svar imorgon...
Vi fick en smärre chock när antalet anmälda dubblades sista veckan... Jag tror sista anmä
Det är klart att ni ska vara med på fredagens middag!
Vi jobbar annars vidare på att få till ytterliggare platser som alternativ till bussen... Har svar imorgon...
Vi fick en smärre chock när antalet anmälda dubblades sista veckan... Jag tror sista anmä