Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 16:35På vilket klockslag startar loppet den 11 juni?
På vilket klockslag startar loppet den 11 juni?
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 17:36Start kl 9 i Grisslehamn. Nummerlappar hämtas från kl 8:30. Vi håller på och undersöker att lösa gemensam transport från Norrtälje till starten eller ett bra boende i Grisslehamn.
Återkommer....
Start kl 9 i Grisslehamn. Nummerlappar hämtas från kl 8:30. Vi håller på och undersöker att lösa gemensam transport från Norrtälje till starten eller ett bra boende i Grisslehamn.
Återkommer....
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 18:48Åh vad roligt det vart att se sitt eget namn bland de anmälda, lika roligt var det att få se två bekanta som skall springa =)
Skall bli riktigt kul att fira min ettårsdag (några dagar i efterskott) som joggare/träningsidkare/icke stillasittande fettsäck
Åh vad roligt det vart att se sitt eget namn bland de anmälda, lika roligt var det att få se två bekanta som skall springa =)
Skall bli riktigt kul att fira min ettårsdag (några dagar i efterskott) som joggare/träningsidkare/icke stillasittande fettsäck
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 23:15Känns lockande att vara med på och känns som en ny tävling när den går från andra hållet i år!
Känns lockande att vara med på och känns som en ny tävling när den går från andra hållet i år!
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 07:52Det är ju inget att fundera på! Det finns de som hävdar att man inte har sprungit Jättelångt förrän man har sprungit åt båda hållen... 😉
Det är ju inget att fundera på! Det finns de som hävdar att man inte har sprungit Jättelångt förrän man har sprungit åt båda hållen... 😉
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 13:11Är lite (mycket) sugen efter TEC...är det fullt? 🙂
Är lite (mycket) sugen efter TEC...är det fullt? 🙂
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 13:27Samma här. Måste ordna barnvakt, om det finns lediga startplatser
Samma här. Måste ordna barnvakt, om det finns lediga startplatser
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 13:33Peter- en dag kommer vi att se varann och säga AHA är det du! 🙂 vi torde ju springa på varann utan att veta det med tanke på var vi bor och att vi båda var på TEC! 🙂
Peter- en dag kommer vi att se varann och säga AHA är det du! 🙂 vi torde ju springa på varann utan att veta det med tanke på var vi bor och att vi båda var på TEC! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 13:35en affärside är ju en barnvaktspool för oss som behöver barnvakter till våra långlopp... :).
en affärside är ju en barnvaktspool för oss som behöver barnvakter till våra långlopp... :).
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 14:00En variant vore väl om man på anmälan skrev in om familjen medföljer och även om man behöver barnpassning samt kan tänka sig att passa andras barn.
Då borde det gå att lösa den frågan sinsemellan löparna, för jag antar att det inte rör sig om så många bar
En variant vore väl om man på anmälan skrev in om familjen medföljer och även om man behöver barnpassning samt kan tänka sig att passa andras barn.
Då borde det gå att lösa den frågan sinsemellan löparna, för jag antar att det inte rör sig om så många bar