Quote from Funbeat user on 28 February 2012, 12:25Anmäld äntligen efter ha bommat 2010 och 2011. Nu blir det start;)
Anmäld äntligen efter ha bommat 2010 och 2011. Nu blir det start;)
Quote from Funbeat user on 2 March 2012, 16:55Ja du Kjell, mina erfarenheter av antydd dialekt inskränker sig till ungdomsårens vinylutgåvor av h´Alberts historier om h´Ålands- énrik och gubbarna. Men det är klart att det rör sig om en dokumentation av ett språk som redan då var på utgående. Fast dia
Ja du Kjell, mina erfarenheter av antydd dialekt inskränker sig till ungdomsårens vinylutgåvor av h´Alberts historier om h´Ålands- énrik och gubbarna. Men det är klart att det rör sig om en dokumentation av ett språk som redan då var på utgående. Fast dia
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 17:56Anmäld! Alea iacta est 😀
Återstår endast att genomföra det oxå 😉
Anmäld! Alea iacta est 😀
Återstår endast att genomföra det oxå 😉
Quote from Funbeat user on 9 March 2012, 11:1943 anmälda!
Jonas som har lite ont i baksida lår efter Vasaloppet genomfört under ett halvt dygn...
43 anmälda!
Jonas som har lite ont i baksida lår efter Vasaloppet genomfört under ett halvt dygn...
Quote from Funbeat user on 9 March 2012, 11:50http://www.facebook.com/events/129027920557209/
Jättelångt som event på Facebook.
http://www.facebook.com/events/129027920557209/
Jättelångt som event på Facebook.
Quote from Funbeat user on 9 March 2012, 12:32Härligt att se att du äntligen är anmäld hr Becker!
😉
Härligt att se att du äntligen är anmäld hr Becker!
😉
Quote from Funbeat user on 9 March 2012, 12:33Eftersom vi har en felspringningsgaranti så är det mycket möjligt att ett stenbrott kan ligga mellan starten och målet...
Men jag har missat det dom gånger jag rekat banan 😉
Eftersom vi har en felspringningsgaranti så är det mycket möjligt att ett stenbrott kan ligga mellan starten och målet...
Men jag har missat det dom gånger jag rekat banan 😉
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 07:18Ni som sprungit förut: behöver man terrängskor eller går det fint med vanliga löparskor?
Ni som sprungit förut: behöver man terrängskor eller går det fint med vanliga löparskor?
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 08:40Jag har sprungit samtliga tre föregående lopp i vanliga löparskor. Stora delar går på grus och asfalt. OBS att en deltagare sprungit helt barfota och några löpare har sprungit i tåskor med gott resultat.
Jag har sprungit samtliga tre föregående lopp i vanliga löparskor. Stora delar går på grus och asfalt. OBS att en deltagare sprungit helt barfota och några löpare har sprungit i tåskor med gott resultat.
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 09:45Jag sprang med aquasocks mellan 10-30 km, men fick jag ge upp när det var en lång sektion med stenkross, där gick det för sakta.
Vanliga F-Lite 220 i starten och resten av sträckan, tunna sulor, inget speciellt trailmönster.
Jag sprang med aquasocks mellan 10-30 km, men fick jag ge upp när det var en lång sektion med stenkross, där gick det för sakta.
Vanliga F-Lite 220 i starten och resten av sträckan, tunna sulor, inget speciellt trailmönster.