Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är sol...mina hormoner spritter...Vilken utomhusbar borde vi ha en After Work på idag??? Vi kan ju alltid enas om samma! och ni som inte bor i närheten av Stockholm är också välkomna!

Jag går till Boulder Open 64 på Karbin Klätterhall i Västberga Stockholm! Efter det blir det alkoholdepå på inflyttningsfest i H-by Sjöstad.

JAg åker till Dalarna för att inspektera SM banorna..
Ärtsoppa med punch har jag blivit förvarnad om !

har inte planerat så långt fram i tiden ännu

Går nog bara vanliga kvällsrundan med hunden.

Måste bara gnälla lite:
Har åkt på en lite elak inflammation i en axel. Klättrat lite för många ambitiösa pass på för kort tid (och dumt nog negligerat en lättare stelhet i axeln, dumt jag vet). Läkarn skräm

ja det kan va lite av varje.
ligger den verkligen i rätt läge om du hade så ont? eller är du bara lite gnällig 😉

Rätt läge? Ingen aning...

Om jag är gnällig?? Baah, är ju en MAN!! (H)

..svaret på den frågan är därmed: -javisst är jag gnällig, vilken dum fråga...

Kan du inte komma över, känna efter noga och kolla om axeln är i rätt läge hörru? 😉 Vore inte det a

låter ju säkrast

Jaaaa, men jajäklar va kul! 😀

Men du, dendär katten du stryper på bilden, om den fortfarande är vid liv efter att bilden togs är det nog säkrast du lämnar den kvar hemma! Jag gillar iofs katter, men min gamla hund fick ett ont öga till katter efter en l

😀

Du verkar ha för lite att göra tycker jag.. ha ha ha.. men ok.. får du fram all den där texten med bara en hand? Impad i så fall..

Du kan cykla vetja.. man cyklar inte med axeln.. så får du träning iaf!