Quote from Guest on 27 December 2007, 10:02I helgen har jag varit ute och sprungit TVÅ gånger.. och inte vilka löpturer som helst heller!!
Dagen innan julafton blev det över en mil i de Ångermanlänska trakterna! Så långt har jag inte sprungit sen jag tog mej runt klassikerloppet Lidingös långa!
I helgen har jag varit ute och sprungit TVÅ gånger.. och inte vilka löpturer som helst heller!!
Dagen innan julafton blev det över en mil i de Ångermanlänska trakterna! Så långt har jag inte sprungit sen jag tog mej runt klassikerloppet Lidingös långa!
Quote from Urban Nilsson on 27 December 2007, 10:12Grattis!!! Mycket duktigt tycker jag! 😀
Grattis!!! Mycket duktigt tycker jag! 😀
Quote from Galderma Fritidsförening on 27 December 2007, 12:14Bra jobbat! =) Jag var också ute o sprang på juldagen, var ju tvungen att inviga julklapparna 😉
Bra jobbat! =) Jag var också ute o sprang på juldagen, var ju tvungen att inviga julklapparna 😉
Quote from Funbeat user on 27 December 2007, 12:34Jag sprang fram o tillbaka sängen-toa-sängen under ett dygn och blev jättetrött och klen.
Fick träningsvärk i magmusklerna och skavsår i gumpen.
Jag sprang fram o tillbaka sängen-toa-sängen under ett dygn och blev jättetrött och klen.
Fick träningsvärk i magmusklerna och skavsår i gumpen.
Quote from Funbeat user on 27 December 2007, 12:36(t+) Ingen löpning på juldagen för mig, men väl ett nytt personbästa på 5km på annandagen.
(t+) Ingen löpning på juldagen för mig, men väl ett nytt personbästa på 5km på annandagen.
Quote from Funbeat user on 27 December 2007, 12:43Härligt jobbat Silva 😀 Var också ute dagen före julafton, himla skönt väder det är just nu! Synd bara att det är så isigt i skidspåren :@ Isarna på vissa sjöar är dock fina 🙂
Härligt jobbat Silva 😀 Var också ute dagen före julafton, himla skönt väder det är just nu! Synd bara att det är så isigt i skidspåren :@ Isarna på vissa sjöar är dock fina 🙂
Quote from Funbeat user on 27 December 2007, 13:15Kom nyss in från en härlig löprunda. 4,5 plusgrader o barmark är väl en bra julklapp till oss löpare:)
Kom nyss in från en härlig löprunda. 4,5 plusgrader o barmark är väl en bra julklapp till oss löpare:)
Quote from Galderma Fritidsförening on 27 December 2007, 13:31här är det till och med sju plusgrader 🙂
här är det till och med sju plusgrader 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 27 December 2007, 13:34Nu behöver inte Vintern komma överhuvudtaget tycker jag! Låt oss gå direkt på cykelsäsongen nu! Tjohoo!!
Nu behöver inte Vintern komma överhuvudtaget tycker jag! Låt oss gå direkt på cykelsäsongen nu! Tjohoo!!
Quote from Funbeat user on 27 December 2007, 13:46Vill inte heller ha nån vinter! Länge leve sommaren:)
Vill inte heller ha nån vinter! Länge leve sommaren:)