Quote from Emma Sjöberg on 27 December 2007, 14:07Fast, jag fick ju ett par långfärdsskridskor i julklapp.. skulle vilja testa dom innan sommaren 😀
Fast, jag fick ju ett par långfärdsskridskor i julklapp.. skulle vilja testa dom innan sommaren 😀
Quote from Funbeat user on 27 December 2007, 14:23Är du fortfarande kvar i urskogen finns det säkert någon sjö som är blank, här har vi flera! Var själv ute och åkte i söndags och det var underbart (t+)
Är du fortfarande kvar i urskogen finns det säkert någon sjö som är blank, här har vi flera! Var själv ute och åkte i söndags och det var underbart (t+)
Quote from Funbeat user on 27 December 2007, 14:42Grattis Silva!!
Själv längtar jag till skridskoisar. ... varför är det plusgrader och gråväder i skåne ?? 🙁
Det får ju bli löparskorna trots allt.
Grattis Silva!!
Själv längtar jag till skridskoisar. ... varför är det plusgrader och gråväder i skåne ?? 🙁
Det får ju bli löparskorna trots allt.
Quote from Emma Sjöberg on 27 December 2007, 14:49Nää nu är jag hemma Josefin!
Jäklar vilken snö det var! Blev inget åkt i skidspåret överhuvudtaget (#)Ska bli kul med skridskorna! Me like..
Nää nu är jag hemma Josefin!
Jäklar vilken snö det var! Blev inget åkt i skidspåret överhuvudtaget (#)
Ska bli kul med skridskorna! Me like..
Quote from Funbeat user on 27 December 2007, 18:02Som sagt, jag vill inte heller ha ngt snö, julen är över (t+) . Jag bara väntar att jag kan börja cykla, det är häääärligt.
Maire L(H:)
Som sagt, jag vill inte heller ha ngt snö, julen är över (t+) . Jag bara väntar att jag kan börja cykla, det är häääärligt.
Maire L(H:)
Quote from Funbeat user on 27 December 2007, 18:18Det är väl bara att köra ut på cykeln?
Det är väl bara att köra ut på cykeln?
Quote from Funbeat user on 27 December 2007, 18:26Ja det är ju helt otroligt Silva, fantastiskt fina förhållanden hela november och ända fram till jul - sedan ingenting :@ Det enda positiva är blankisarna och de milda temperaturerna, imorgon blir det skridskor på Ysjön 😀
Ja det är ju helt otroligt Silva, fantastiskt fina förhållanden hela november och ända fram till jul - sedan ingenting :@ Det enda positiva är blankisarna och de milda temperaturerna, imorgon blir det skridskor på Ysjön 😀
Quote from Funbeat user on 27 December 2007, 20:41Själv har jag haft turen att kunan premiäråka de nya längsskidorna! De ni!
(nu fattas bara 15 snömil innan vasaloppet)
Själv har jag haft turen att kunan premiäråka de nya längsskidorna! De ni!
(nu fattas bara 15 snömil innan vasaloppet)
Quote from Jan Lundquist on 27 December 2007, 23:07Härligt Silva, din prestation inspirerar 🙂
Härligt Silva, din prestation inspirerar 🙂
Quote from Lena Bjerlöw on 27 December 2007, 23:36Var också ute och sprang i jul, på julafton faktiskt. Men lyckades få ont i höften efter drygt 5km så nu haltar man som en tok. Att man lyckas liksom.....imorgon till min guru...naprapaten!
Var också ute och sprang i jul, på julafton faktiskt. Men lyckades få ont i höften efter drygt 5km så nu haltar man som en tok. Att man lyckas liksom.....imorgon till min guru...naprapaten!