Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 23:13Hej
Har genom årens lopp haft mycket problem med både stress och värk i både armar & knän, bl a pga arbetsrelaterade förslitningar samt även haft problem med krånglande mage, förkylningar osv osv Även jag har ett arbete fyllt med stress & många gånger är
Hej
Har genom årens lopp haft mycket problem med både stress och värk i både armar & knän, bl a pga arbetsrelaterade förslitningar samt även haft problem med krånglande mage, förkylningar osv osv Även jag har ett arbete fyllt med stress & många gånger är
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 09:42Känns som om det är ditt immunförsvar som är för dåligt, och anledningen till detta kan ju vara många, men en del saker så som mat och sömn verkar du ju sköta. Det som kan vara ditt problem är kombinationen stress och hård träning. Det bryter ofta ner imm
Känns som om det är ditt immunförsvar som är för dåligt, och anledningen till detta kan ju vara många, men en del saker så som mat och sömn verkar du ju sköta. Det som kan vara ditt problem är kombinationen stress och hård träning. Det bryter ofta ner imm
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 22:14Tack Kerstin för ditt inlägg, du har helt rätt i att skratt förlänger livet 🙂
Jag har faktiskt fått en kurs i klättring i present av min sambo och tänkte testa på det men måste bara bli kvitt min dumma värk... Ska bli kul att testa något nytt och ser ve
Tack Kerstin för ditt inlägg, du har helt rätt i att skratt förlänger livet 🙂
Jag har faktiskt fått en kurs i klättring i present av min sambo och tänkte testa på det men måste bara bli kvitt min dumma värk... Ska bli kul att testa något nytt och ser ve