Quote from Guest on 20 September 2011, 10:58Allt det vita på nya Funbeat bländar mig! Jag har ändrat skärminställningarna så mycket jag kan. Jag har anpassat fönstertorleken så att jag bara ser det jag måste se. Läser jag i forumet får bredden på fönstret vara lika brett som trådarna, läser jag blo
Allt det vita på nya Funbeat bländar mig! Jag har ändrat skärminställningarna så mycket jag kan. Jag har anpassat fönstertorleken så att jag bara ser det jag måste se. Läser jag i forumet får bredden på fönstret vara lika brett som trådarna, läser jag blo
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 11:08Ja det är fasligt mycket vitt och väldigt mycket mellanrum till ingen nytta. Jag är för stilrena layouter men när jag sitter med min notebook eller mobil så blir det inte effektivt.
Mer tid åt att träna blir det iaf. Bra det.
Ja det är fasligt mycket vitt och väldigt mycket mellanrum till ingen nytta. Jag är för stilrena layouter men när jag sitter med min notebook eller mobil så blir det inte effektivt.
Mer tid åt att träna blir det iaf. Bra det.
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 11:11Eller ingen tid alls. Nu har jag tittat lite på funbeat från IE (7 tror jag) och jösses vad mycket småfel det är (text på varandra, avatarer som ligger utanför rutan, sidolisten med länkar som ligger ovanpå profilbilden osv osv osv)
Det är lite för mycke
Eller ingen tid alls. Nu har jag tittat lite på funbeat från IE (7 tror jag) och jösses vad mycket småfel det är (text på varandra, avatarer som ligger utanför rutan, sidolisten med länkar som ligger ovanpå profilbilden osv osv osv)
Det är lite för mycke
Quote from Rasmus Olsson on 20 September 2011, 11:13Näe, Anna, det är liksom som om någon borde gå tillbaka till skolbänken och lära sig webbdesign från grunden.
Näe, Anna, det är liksom som om någon borde gå tillbaka till skolbänken och lära sig webbdesign från grunden.
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 11:39Nä, så hård skulle jag kanske inte vilja vara, men jag skickar inte heller iväg en artikel utan att korrekturläsa den (alt låta korrekturläsa den)....
Nä, så hård skulle jag kanske inte vilja vara, men jag skickar inte heller iväg en artikel utan att korrekturläsa den (alt låta korrekturläsa den)....
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 11:53Håller med om att man vid webbdesign bör kolla sin webbsida i flera webbläsare, men varför ska en webbsida fungera väl i en fem år gammal webbläsarversion, dessutom av en webbläsare som är ökänd för att tolka HTML-standarder på ett avvikande sätt?
Håller med om att man vid webbdesign bör kolla sin webbsida i flera webbläsare, men varför ska en webbsida fungera väl i en fem år gammal webbläsarversion, dessutom av en webbläsare som är ökänd för att tolka HTML-standarder på ett avvikande sätt?
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 11:55Jag förespråkar inte alls IE, missförstå mig rätt. Men det ser väldigt illa ut här (för illa för att någon borde vilja sätta sitt namn under designen).
Jag förespråkar inte alls IE, missförstå mig rätt. Men det ser väldigt illa ut här (för illa för att någon borde vilja sätta sitt namn under designen).
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 11:55Det är dessvärre inte lätt att skapa sidor som ser bra ut på alla olika webläsare, särskilt inte IE som är den mest inkompatibla av dem alla.
Det är dessvärre inte lätt att skapa sidor som ser bra ut på alla olika webläsare, särskilt inte IE som är den mest inkompatibla av dem alla.
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 12:01Det är
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=9a3e09853ff64aceb7433db1af549e3c.jpg
or the highway vänner.
Det är
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=9a3e09853ff64aceb7433db1af549e3c.jpg
or the highway vänner.
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 12:04Ibland tycker jag kritiken är elak, särskilt med tanke på hur mycket jobb Olle lägger ner på Funbeat.
Hoppas ni tänker på att det är en människas jobb ni pissar på när ni raljerar och skäller.
Man kan framföra kritik utan att bli spydig, hånfull och ela
Ibland tycker jag kritiken är elak, särskilt med tanke på hur mycket jobb Olle lägger ner på Funbeat.
Hoppas ni tänker på att det är en människas jobb ni pissar på när ni raljerar och skäller.
Man kan framföra kritik utan att bli spydig, hånfull och ela