Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatJag blir bländad!
You need to log in to create posts and topics.

Jag är vare sig spydig eller elak och är mycket medveten om att det finns människor som jobbar häcken av sig MEN jag är oxå en människa och det är jag och alla ni med mig som är här som gör sajten. Därför känns det surt att mina åsikter inte verkar räknas

Gratis dessutom. Som Olle skrev för inte alltför länge sedan är de bara tre personer som jobbar gratis med att utveckla sajten och det är alldeles för lite resurser för att testa igenom en hel sajt som Funbeat. Jag har inte hittat särskilt många sajter so

Tycker också tonen är ganska hård emellanåt. Funbeat är trots allt gratis.

Jag har väntat i två år på analys av data. Skulle inte det visa på ett visst mått av tålamod?

AM: Jo, absolut. Jag sitter också och väntar på bättre analysverktyg... Jag saknar också att få något i stil med en lista av saker som ligger i pipe-linen på saker som ska fixas, som jag skrev i en annan tråd.

Vad kan vi mer göra för att få saker dit vi

Anna: Det är klart att man måste se till att en webbsida fungerar i IE. Det är ju den vanligaste webbläsaren. Däremot kan man nog inte räkna med att allt fungerar perfekt när man använder en väldigt gammal version.

Tåla kritik ja.

Men sagda kritk framförs emellanåt på ett ganska plumpt och elakt sätt, det är det jag tycker är onödigt.

För övrigt: Det är inte tålamod att hela tiden poängtera hur mycket tålamod man visar. Det är förtäckt tjat.

Men herregud! Om man överhuvudtaget inte får svar från admin på sina synpunkter utan det enda man får veta är hur dålig man är som begär förbättringar så var det väl själva f*n också om man inte finge upprepa dem på ett fritt forum!

Tillägg: Det kan även

Det är ingen mening med kritik om den inte är konstruktiv. Då är det gnäll. Jag tycker att Olle och teamet gör ett fantastiskt jobb med att tillhandahålla denna gratissajt och det är klart att det blir barnsjukdomar när enda alternativet för att testa av

Där har du rätt Mackan. Men jag ser ganska lite av okonstruktiv kritik här. Däremot ser jag en del frustration över att form så uppenbart går före innehåll överallt och hela tiden.