Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 15:18Jag håller med Annica och Mackan. Maken till spydiga kommentarer ang. layout eller bristande funktionalitet har jog nog aldrig sett på andra forum.
Man kan komma med förslag eller idéer utan att bli tyken. Istället tycks det ha blivit en sorts tävling i
Jag håller med Annica och Mackan. Maken till spydiga kommentarer ang. layout eller bristande funktionalitet har jog nog aldrig sett på andra forum.
Man kan komma med förslag eller idéer utan att bli tyken. Istället tycks det ha blivit en sorts tävling i
Quote from Rasmus Olsson on 20 September 2011, 15:26Visst vore det bra om det vore som i Kina, där alla nickar och håller med och de som har avvikande åsikt skjuts.
Visst vore det bra om det vore som i Kina, där alla nickar och håller med och de som har avvikande åsikt skjuts.
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 15:27Otack är världens lön
Jag har massor av idéer kring vad Olle et al borde göra med FB men oftast låter jag bli att lägga mig i deras utveckling. Känns som att det är deras sak att ratta FB, vill de ha mina synpunkter så får de efterfråga dem. Om jag däremo
Otack är världens lön
Jag har massor av idéer kring vad Olle et al borde göra med FB men oftast låter jag bli att lägga mig i deras utveckling. Känns som att det är deras sak att ratta FB, vill de ha mina synpunkter så får de efterfråga dem. Om jag däremo
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 15:28Oj! Här var det mycket på en gång. Jag ska försöka bemöta det hela för det finns många idéer om vad som försigår och hur det fungerar.
Först och främst: SJÄLVKLART så lyssnar jag på användarnas åsikter. Men det är också så att det är väldigt många som an
Oj! Här var det mycket på en gång. Jag ska försöka bemöta det hela för det finns många idéer om vad som försigår och hur det fungerar.
Först och främst: SJÄLVKLART så lyssnar jag på användarnas åsikter. Men det är också så att det är väldigt många som an
Quote from Bjarne Lewin on 20 September 2011, 16:48Men just det som jag startade tråden för kom inte med!
Jag kan förstå Olle om han går vilse bland alla åsikter och inlägg, men är däremot besviken på att det jag ville diskutera i denna tråd är det som faktiskt diskuteras minst 🙁
Men just det som jag startade tråden för kom inte med!
Jag kan förstå Olle om han går vilse bland alla åsikter och inlägg, men är däremot besviken på att det jag ville diskutera i denna tråd är det som faktiskt diskuteras minst 🙁
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 16:53Min högst personliga åsikt är vissa som varit väldigt aktiva i nedlåtande mening helt enkelt kan ge blanka f*n i att använda Funbeat... Har man ex vis så svårt med kontrasten så blir det säkert inte bättre av att lägga ner en massa tid på att sitta här oc
Min högst personliga åsikt är vissa som varit väldigt aktiva i nedlåtande mening helt enkelt kan ge blanka f*n i att använda Funbeat... Har man ex vis så svårt med kontrasten så blir det säkert inte bättre av att lägga ner en massa tid på att sitta här oc
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 16:54sry för att jag kapade tråden lite Evely... håller med dig
sry för att jag kapade tråden lite Evely... håller med dig
Quote from Rasmus Olsson on 20 September 2011, 17:19Peter, och gnälla på andras åsikter är förbannat tröttande att läsa. Acceptera att vi har olika åsikter. Kan du inte acceptera att andra har andra åsikter än dig, flytta till Kina, där tycker alla lika.
Peter, och gnälla på andras åsikter är förbannat tröttande att läsa. Acceptera att vi har olika åsikter. Kan du inte acceptera att andra har andra åsikter än dig, flytta till Kina, där tycker alla lika.
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 17:20Ledsen för att jag fortsatte kapningen Evely! Jag håller med dig.
Tack för svar Olle. Jag har alltid och ofta sagt hur mycket jag uppskattar arbetet med Funbeat men de senaste två åren så har mitt tålamod tagit slut eftersom jag personligen inte hittar d
Ledsen för att jag fortsatte kapningen Evely! Jag håller med dig.
Tack för svar Olle. Jag har alltid och ofta sagt hur mycket jag uppskattar arbetet med Funbeat men de senaste två åren så har mitt tålamod tagit slut eftersom jag personligen inte hittar d
Quote from Rasmus Olsson on 20 September 2011, 17:37AM med väskorna: om du och flera lämnar Funbeat, får Olle & Co mindre i annonsintäkter. Så jag hoppas de inser var det hela är på väg om de inte gör en sajt som tilltalar besökarna, som fungerar i de vanligaste nyaste webbläsarna och som inte går tvärsemo
AM med väskorna: om du och flera lämnar Funbeat, får Olle & Co mindre i annonsintäkter. Så jag hoppas de inser var det hela är på väg om de inte gör en sajt som tilltalar besökarna, som fungerar i de vanligaste nyaste webbläsarna och som inte går tvärsemo