Quote from Guest on 12 April 2008, 09:33Kände mig riktigt pigg igår efter spinningpasset och det var ett härligt väder så jag tog vovven och sprang 3,5 km i lätt lunk - GÖTT! MEN sen då....FÖRKYLD!!!!!
Har nu vid 3-4 olika tillfällen de senaste månaderna fått som en jätte-förkylning med rinnan
Kände mig riktigt pigg igår efter spinningpasset och det var ett härligt väder så jag tog vovven och sprang 3,5 km i lätt lunk - GÖTT! MEN sen då....FÖRKYLD!!!!!
Har nu vid 3-4 olika tillfällen de senaste månaderna fått som en jätte-förkylning med rinnan
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 09:43Jag tro på någon form av allergi. Har samma problem själv. Skit jobbigt. Det värsta är att man blir så orkeslös när man springer, känns som man inte kan prestera något alls.
Prova att köpa någon receptfri allergi tablett på apoteket, värt ett försök.
Kram
Jag tro på någon form av allergi. Har samma problem själv. Skit jobbigt. Det värsta är att man blir så orkeslös när man springer, känns som man inte kan prestera något alls.
Prova att köpa någon receptfri allergi tablett på apoteket, värt ett försök.
Kram
Quote from Bjarne Lewin on 12 April 2008, 10:04Ta en titt på pollenprognosen! För visst finns det pollen nu!
http://www.nrm.se/forskningochsamlingar/vaxter/fanerogambotanik/dagenspollenprognos.41.html
Jag vill ju inte säga att du har någon allergi men hade jag varit du och dessutom varit så fantasti
Ta en titt på pollenprognosen! För visst finns det pollen nu!
http://www.nrm.se/forskningochsamlingar/vaxter/fanerogambotanik/dagenspollenprognos.41.html
Jag vill ju inte säga att du har någon allergi men hade jag varit du och dessutom varit så fantasti
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 10:13Jag har varit hos läkare då jag år på år blivit lika dålig. Men efter tester så visar det ingen allergi men jag svarar bra på medicinen. Då förklarar dom det med att jag är överkänslig!!
Så jag får utskrivet både det ena och andra för både allergi och ast
Jag har varit hos läkare då jag år på år blivit lika dålig. Men efter tester så visar det ingen allergi men jag svarar bra på medicinen. Då förklarar dom det med att jag är överkänslig!!
Så jag får utskrivet både det ena och andra för både allergi och ast
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 10:22Det har varit pollen hela "vintern" här i Skåne.
På F&S i Helsingborg har de haft problem med Hassel i många år.
Det har varit pollen hela "vintern" här i Skåne.
På F&S i Helsingborg har de haft problem med Hassel i många år.
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 10:58www.pollenrapport.se
sälg och vide i södra sverige just nu. eventuell fjärtransport av björkpollen från tykland.
sälg och vide i södra sverige just nu. eventuell fjärtransport av björkpollen från tykland.
Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 12:58Hej
Jag har haft samma sak i flera år, fått rinnanande näsa, otaliga nysningar och kände mej helt orkeslös. Det kom alltid efter efter lite hårdare ansträngning, när jag flåsat ordentligt, både vid löpning och cykling. Eftersom jag då oftast var utomhus s
Hej
Jag har haft samma sak i flera år, fått rinnanande näsa, otaliga nysningar och kände mej helt orkeslös. Det kom alltid efter efter lite hårdare ansträngning, när jag flåsat ordentligt, både vid löpning och cykling. Eftersom jag då oftast var utomhus s
Quote from Annika Bidner on 12 April 2008, 16:29Tack för alla råd o tips! Var iväg till apoteket vid 11-tiden idag och fick med mig Cetirizin tabletter och Livostin Nässpray hem som jag tog vid 11.30.
Visst är jag något bättre men inte helt ännu.
Funderar en del fortfarande varför symptomen kommer fö
Tack för alla råd o tips! Var iväg till apoteket vid 11-tiden idag och fick med mig Cetirizin tabletter och Livostin Nässpray hem som jag tog vid 11.30.
Visst är jag något bättre men inte helt ännu.
Funderar en del fortfarande varför symptomen kommer fö
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 09:34jo Sweetie...har redan känt oxå....garanterat allergi vädret är ju lite upp o ned dom senaste åren så allt blir förskjutet på något konstigt sätt.
tror det var sälg och vide mm som var höga värden nu....(jag är mer en björkpollen man....då e de rent för
jo Sweetie...har redan känt oxå....garanterat allergi vädret är ju lite upp o ned dom senaste åren så allt blir förskjutet på något konstigt sätt.
tror det var sälg och vide mm som var höga värden nu....(jag är mer en björkpollen man....då e de rent för
Quote from Francesco Maria Di Campli on 13 April 2008, 11:44Jag har haft mkt problem med allergi och har ett tips:
biopoycnogenol!
Det säljs på hälsokost och är egentligen till för andra saker men funkar mot allergi också! 🙂 Har hjälpt mig mkt mkt mer än allergimediciner från apoteket.
*tipsar*
Jag har haft mkt problem med allergi och har ett tips:
biopoycnogenol!
Det säljs på hälsokost och är egentligen till för andra saker men funkar mot allergi också! 🙂 Har hjälpt mig mkt mkt mer än allergimediciner från apoteket.
*tipsar*