Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej, husse lånar min profil då han inte kunde låta bli att komma med ytterligare råd, han är lite långrandig men känner igen sig och vill gärna hjälpa till. 😉
En rinit är en underliggande inflammation som enklast behandlas med just kortisonspray, (T ex R

En liten rapport från min löpning idag då. Hade tänkt springa så där lite lagom idag men det verkar inte vara min starka sida direkt 😀

Nyss hemkommen från jogging-rundan på 4 km som jag idag SPRANG på 27 min?!
Ingen snuva, inga rinnande ögon utan bara

Gött mos Sweetie. Men ta det nu lugnt med hastigheten, öka längden istället.

Bra jobbat Sweetie! :o) Jag vet hur det är, även om man ska ta det lugnt så kommer hornen fram och man springer för allt vad man är värd i slutet hihi. Försöker också att inte göra så... men inte lätt 🙂

Bra Sweetie,,,,,,då kanske du kan vara draghjälp åt en gammel gobbe som precis har börjat efter 4 veckor uppehåll.....tungt ...men jag ökar sakta nu 🙂

Men du Joppe då...du är ju på G nu! Tänkte på en sak...du kan ju varva löpningen med spinning. Där jag tränar får man prova-på gratis i 2 veckor och då hinner du ju köra MÅÅÅNGA spinningpass;)

Bara en tanke...är säker på att du fixar Kraftprovet. Mitt må

Har någon form av inbyggt motstånd till cykel tills jag väl kommit igång....ska köpa nya clipspedaler och cykelskor till Racern som jag vinterfixat nu. (V)

Jasså du ska springa slussprovet...kul...
Ånyo...säg till om du vill ha sällskap att "torr öva" sl

> ska köpa nya clipspedaler och cykelskor till Racern som jag vinterfixat nu.

Ska du verkligen köpa _clipspedaler_? De är inte alltför vanliga nuförtiden och dessutom så är det bättre med "clipslösa" (clipless) pedaler. 🙂
Framförallt så får du jobba om

Jag har både clips o skor med klotsar nånstans i nån låda! 🙂

Klart man har!