Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningJag har fått en present
You need to log in to create posts and topics.

12

Grattis på dig Ingmarie...tror faktiskt att den födelsedagspresenten satt som den skulle hehe..Synes alltså i 4.45-gänget i Stockholm marathon 2010...hehe.
Å Broder Goran...du har så rätt så rätt....jag har nu givit bort typ tre startavgifter till gamla f

Så det blir maradebut för dig också, Jonas? Lycka till!

Man måste nog tänka sig lite för innan man ger bort en startplats i present. Kan vara klokt att sondera terrängen lite först för att kolla om presenten är välkommen.

Jag är väldigt glad för min pr

Grattis Ingmari! Du ser väl till att det blir "lämplig" temperatur för oss på Stockholm Marathon 2010:-)

Tack, Jörgen! Visst, det fixar jag. 🙂

Tackar! Fixa lite kallt väder till mig också när du är igång. Det var 30,5 grader i år på den maran. (H)

Apropå att ge bort eller få startplatser så är jag lite tveksam. Om personen ifråga har nämnt om att de borde springa, åka, cykla ett visst lopp men

Grattis Ingmari !

Ett Marathon är ju bara dubbelt så långt som ett halvmarathon så det fixar du 🙂

Jag kommer att ta beslut om jag ska springa i Stockholm när (om?) jag klarat Berlin och hämtat mig från det. Brorsan låter inte alldeles ointresserad så

Fritidsproblemen lösta alltså! 😀

30,5 grader? De borde byta namn på den tävlingen.

Tack, Thomas! Efter Berlin kommer du att vara en ärrad veteran så Sthlm blir en baggis för dig.

Och eftersom jag inte direkt har några fritidsproblem idag så blir det nog ett intressant år jag har framfö

12