Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag kan inte komma in på funbeat.se, varken gamla bokmärken eller skrivain hela adressen funkar. Rensa cachen hjälper inte heller. Jag blir omdirigerad till funbeat.net.

Chrome på Win7, jag är för tillfället i Tyskland.

Edit: I morse när jag var i Schw

Ja, är man utomlands kan man väl ändå inte läsa svenska? Typ. (H)

Ja, precis. Eller iaf inte i Tyskland, men i Schweiz funkar det...

Undrar om jag kan logga in på en jobbdator på fd jobbet och testa. Återkommer.

Så, nu har jag testat lite. Med IE och FF funkar det att komma in på .se. Men inte med Chrome. (Stänga av Chrome, starta Chrome, tömma cachen, stänga av och starta igen funkar inte heller...).

Som sagt, i morse surfade jag Funbeat.se från Chrome, det gic

Du är på Windows 7? Startar du Chrome som admin då? Om inte, gör det och gör sedan om processen med att rensa cachen.

Och nej, automatisk admin fungerar inte alltid, det kan krävas att du högerklickar och väljer det - är mycket vanligt inom spel och likn

Jackie: Jag gjorde om proceduren som Admin och det funkade inte. Enda noterbara skillnaden var att funbeat blev ännu långsammare.

(Förövrigt var funbeat plötsligt så segt att jag inte kom in alls igår runt 23:30... Sidan laddade bara reklamen och översta

(att skicka föregående inlägget tog en minut eller två)

Anna: Jag noterade när jag läste ditt träningspass förut att det stod att du kör funbeat på annat språk än svenska. Det syns på en liten brittisk flagga bredvid ditt namn när man går in på en träningsberättelse.

Fast nu var visst inte flaggan kvar längre. 😀

Hm, lustigt, jag har inte ändrat den inställningen och hittar inte vad an gör det. Under "mina inställningar" så är dock "engelska" markerat per default, medans "svenska" kan avmarkeras. Detta kan ju ha att göra med att jag tvingas köra funbeat.net då...