Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonJag kan inte styra tempocykeln!
You need to log in to create posts and topics.

Jag gjorde Bike-fit hos CykelCity Sthlm förra vintern när de hade kampanjpris/julklappspris för 1000 kr (höll på ca 3 tim). Då ändrade de det som gick att ändra genom att flytta/skruva saker och så fick jag veta vad de tyckte jag borde byta/ändra mera för

Klas är billigare och troligtvis bättre.

Tack mina vänner!
har inte råd att köpa en ny cykel ( har en racer) så vill göra det bästa av siuationen 🙂

Ok ska hålla utkik efter "kampanjer"...
svårt annars at få ihop det med barnens "dyrare" aktiviteter - konståkning & golftävlingar! 🙂

Det är inte billigt med barn nej. 😉

Jag tror att om jag skulle gå på en bikefit så skulle jag ha väldigt svårt att inte skaffa grejerna som eventuellt behövs för att göra den komplett. Men det är ju kanon att det går att göra så att man kan skaffa pryla

För de som är intresserade finns det eventuellt några platser kvar att boka på vår föreläsning med Klas Johansson i morgon kväll i Stockholm om just sittställning och trampteknik:

http://www.fredrikshof.se/9200

Och för den som är intresserad av bikefit

Jag hade satsat på ett föredrag o genomgång av Klas. Det är värt pengarna.
Hälsa ifrån mig!

Tack för tipset! Även om Stockholm är "nära" (i alla fall med norrlandsmått mätt) mig så är det helt omöjligt att åka på det imorgon. Tre visserligen söta men övertrötta småbarn kanske inte uppskattas av alla på en föreläsning. 😉

Lotta gillar snälla barn.

"Men då snackar vi nästan 4 timmars "arbete". Och en kopp kaffe. "

Mattias, det är det där jäkla kaffet som kostar!