Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 00:52Tänk inte! 🙂 Tänka är överskattat och leder bara till problem. Det fungerar sjukt mycket bättre om ger sjutton i att blanda in hjärnan i det hela.
Hjärnan kan få vara med när man tränat i en månad, innan dess gör man bäst i att bejaka djuret.
Tänk inte! 🙂 Tänka är överskattat och leder bara till problem. Det fungerar sjukt mycket bättre om ger sjutton i att blanda in hjärnan i det hela.
Hjärnan kan få vara med när man tränat i en månad, innan dess gör man bäst i att bejaka djuret.
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 10:24Tack alla svar och pepp som jag har fått. "Nästan" alla skriver att man ska ha en kompis... men jag vill cykla, gå eller jogga ensam, låter kanske kontigt men så är det när det gäller mig jag vill ta "rundan" min egen takt utan att tänka på dom andra. Där
Tack alla svar och pepp som jag har fått. "Nästan" alla skriver att man ska ha en kompis... men jag vill cykla, gå eller jogga ensam, låter kanske kontigt men så är det när det gäller mig jag vill ta "rundan" min egen takt utan att tänka på dom andra. Där
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 16:16"Jag ska försöka" och "nästan".. lite negativt tänkande där. Säg istället "Jag SKA!" och gör det bara. 😉
"Jag ska försöka" och "nästan".. lite negativt tänkande där. Säg istället "Jag SKA!" och gör det bara. 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 23:20I det långa loppet är det bra med mål, men kortsiktigt är det inte alltid det hjälper. Särskilt inte när målet fortfarande är långt bort.
Jag tror på rutiner. Att göra upp ett schema som sedan är nästan omöjligt att ändra på. Att i förväg säga att den da
I det långa loppet är det bra med mål, men kortsiktigt är det inte alltid det hjälper. Särskilt inte när målet fortfarande är långt bort.
Jag tror på rutiner. Att göra upp ett schema som sedan är nästan omöjligt att ändra på. Att i förväg säga att den da
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 14:45Idag gjorde jag rent min cykel från all damm mm. Jag hade cyklat ett par kilometer då öppnades hela himmelen, det regnade så hemst mycket och stora droppar, tur att jag hade hjälmen på mig (det har alltid när jag cyklar). Jag va genom blött och frös som e
Idag gjorde jag rent min cykel från all damm mm. Jag hade cyklat ett par kilometer då öppnades hela himmelen, det regnade så hemst mycket och stora droppar, tur att jag hade hjälmen på mig (det har alltid när jag cyklar). Jag va genom blött och frös som e
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 16:03Du kom iväg (t+)
Du kom iväg (t+)