Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 12:28Per: då kan du väl testa med fenor.
Per: då kan du väl testa med fenor.
Quote from Fredrik Närenfors on 27 June 2009, 12:31Jag har lekt med tanken på fenor. Och snorkel 🙂
Jag har lekt med tanken på fenor. Och snorkel 🙂
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 12:32Markku: är det inte läge för dig att ta hit Terry Laughlin eller Ian Smith? Fixa några workshops. Skulle nog inte vara svårt att få det fullbokat.
Markku: är det inte läge för dig att ta hit Terry Laughlin eller Ian Smith? Fixa några workshops. Skulle nog inte vara svårt att få det fullbokat.
Quote from Fredrik Närenfors on 27 June 2009, 12:42Tack för länkarna. Tänkvärda. För visst är det benen som sjunker när jag vrider upp för att andas och då måste jag ta i ännu mer med benen och då går det åt ännu mer syre och.......
Tack för länkarna. Tänkvärda. För visst är det benen som sjunker när jag vrider upp för att andas och då måste jag ta i ännu mer med benen och då går det åt ännu mer syre och.......
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 13:30>"är det inte läge för dig att ta hit Terry Laughlin eller Ian Smith? Fixa några workshops. Skulle nog inte vara svårt att få det fullbokat."
De hade en workshop i Stockholm för några år sedan. Jag själv avstod, trotts att jag var ganska sugen, då priset
>"är det inte läge för dig att ta hit Terry Laughlin eller Ian Smith? Fixa några workshops. Skulle nog inte vara svårt att få det fullbokat."
De hade en workshop i Stockholm för några år sedan. Jag själv avstod, trotts att jag var ganska sugen, då priset
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 14:41Jag tackar för tipsen!
Jag tackar för tipsen!
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 16:08Till Anders Å.
Du tycks bo i närheten av Västerås, kolla in VSS hemsida.
http://www.vasterassim.nu/index.php/vuxenmotion.html
De startar upp simutbildningar 4-5 ggr per år och dessa leds av två duktiga tränare.Kan du simma bröst, rygg och crawl kan du h
Till Anders Å.
Du tycks bo i närheten av Västerås, kolla in VSS hemsida.
http://www.vasterassim.nu/index.php/vuxenmotion.html
De startar upp simutbildningar 4-5 ggr per år och dessa leds av två duktiga tränare.
Kan du simma bröst, rygg och crawl kan du h