Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 19:17Harriet: Finns det några läkare här är jag övertygad om att dom inte ställer några diagnoser över nätet. Gå till doktorn irl om du inte mår bra. Legitimerad sjukvårdspersonal ansvarar för alla medicinska råd de ger, även på fritiden.
Harriet: Finns det några läkare här är jag övertygad om att dom inte ställer några diagnoser över nätet. Gå till doktorn irl om du inte mår bra. Legitimerad sjukvårdspersonal ansvarar för alla medicinska råd de ger, även på fritiden.
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 19:19Jag har inte definierat så mycket i träningsdagboken om hur jag tagit mig igenom sträckan. Jag har omväxlande sprungit och gått de senaste två månaderna eftersom jag inte orkat annat, men inte registrerat det så, bara skrivit löpning. Förut så sprang jag
Jag har inte definierat så mycket i träningsdagboken om hur jag tagit mig igenom sträckan. Jag har omväxlande sprungit och gått de senaste två månaderna eftersom jag inte orkat annat, men inte registrerat det så, bara skrivit löpning. Förut så sprang jag
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 19:22Kristina Sörensen: Jag menade inte så utan ville att någon läkare här inne kanske kunde förklara hur blodtrycket påverkar detta, inte ställa personlig diagnos, det vore ett under om personliga diagnoser funkade här 😉
Kristina Sörensen: Jag menade inte så utan ville att någon läkare här inne kanske kunde förklara hur blodtrycket påverkar detta, inte ställa personlig diagnos, det vore ett under om personliga diagnoser funkade här 😉
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 19:24Kristina Sörensen: Glömde tillägga att jag mår alldeles utmärkt, just därför upplever jag problemet som konstigt.
Kristina Sörensen: Glömde tillägga att jag mår alldeles utmärkt, just därför upplever jag problemet som konstigt.
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 19:29Vad skönt att du mår bra. 🙂 Sorry om jag missförstod.
Vad skönt att du mår bra. 🙂 Sorry om jag missförstod.
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 19:38Kristina: Det gör ingenting, det bara bevisar att det är enklast att diskutera allting IRL. Tack för att du bryr dig om (H:)
Kristina: Det gör ingenting, det bara bevisar att det är enklast att diskutera allting IRL. Tack för att du bryr dig om (H:)
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 19:51Vad gäller vad leg sjukvårdspersonal får och inte får göra är jag lite yrkesskadad (tyvärr). Lycka till, hoppas du får rätsida på dina problem!
Vad gäller vad leg sjukvårdspersonal får och inte får göra är jag lite yrkesskadad (tyvärr). Lycka till, hoppas du får rätsida på dina problem!
Quote from Catharina Brattlin on 19 October 2012, 21:16Tips kan man alltid ge, Kristina. Även som legitimerad personal (som jag är).
Harriet, Du skulle kunna be att få kollat Ditt blodvärde, kroppens järnlager och Din ämnesomsättning. Grejer som kan ställa till det för orken utan att man tänker på det.
En
Tips kan man alltid ge, Kristina. Även som legitimerad personal (som jag är).
Harriet, Du skulle kunna be att få kollat Ditt blodvärde, kroppens järnlager och Din ämnesomsättning. Grejer som kan ställa till det för orken utan att man tänker på det.
En
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 21:26Absolut Sylvia! 🙂
Absolut Sylvia! 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 19 October 2012, 21:43🙂
🙂