Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kidsen måste ju äta med =)

Har inte tillverkat några kids ännu, även om jag har övat en del.

Jag lägger inte särskilt mycket tid på matlagning och som sagt, jag har ett barn som ska äta också så jag är inte själv. Mat kan väl vara ett intresse för många (dock inte mig), därav att man lägger mycket tid på det. Tror knappast singlar lägger mer tid

Med en gummisnodd runt locket får man bättre fäste!

Smart grej med gummisnodden, det ska jag testa!

lägger en jäkla massa tid på matlagning, såväl som att äta den. Men tycker det är värt var enda minut 🙂

För det är allahjärtans snart... Dumma dag!

Äsch Rebecka. Alla Hjärtans Dag är ju bättre när man är singel. För mig personligen innebär AHD när jag är i en relation att jag måste komma ihåg att dissa den på ett väldigt slutgiltigt sätt i god tid FÖRE så att inte min partner får för sig att även vi

Men... Det är ju jätteromantiskt och så nära tjejfilm man kan komma irl... Tror jag, jag har aldrig firat den förutom att jag ger min bästis ngt 🙂

Men jag vill fira och blir ledsen </3

Men.. det är ju jättemycket MER romantiskt att få en söt lapp på frukostbordet, eller en puss och att få höra hur fin man är "en helt vanlig dag" bara för att jämfört med att få något en viss dag bara för att handeln tjatat hål i huvet på ens stackars par