Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är med Jessie, har aldrig förstått mig på alla hjärtans dag. Kan väl vara bra för de som inte gör något annars att få en uppmaning på en specifik dag men den dagen har ingen särskild mening för mig mer än att det är svårare att hitta bord på krogen.

Men.. man ska ju göra båda? Förstår inte varför man måste välja?

(t+) Rebecca.

"Ska"? Man måste inte välja men för MIG är inte alla hjärtans dag så romantiskt och gillar inte att bli tillsagd vad jag ska göra eller att någon köper mig blommor för att de "måste". Men visst, man kan absolut passa på att göra ngt den dagen men jag lägg

Visst KAN man göra både och men jag väljer nog ändå helst bort firande just på Alla Hjärtans Dag, även om jag givetvis inte drämmer en inköpt blomsterkvast i huvet på den som gått och köpt en till mig om det nu trots allt skulle hända? (H)

Jag har för mig att min bortgångna mor kom till innan Saint Valentines- fjanteriet, även om morfar någon gång under sina sjöresor hade med sig en present från USA till hennes födelsedag.

Men det hindrar inte en partner från att visa kärlek årets alla dag

Må så vara att det är fjantigt, fånigt, onödigt, kommersiellt trams och jidder men isf. tycket jag om fjanttigt, fånigt, onödigt, kommersiellt trams och jidder.

Med "ska" så syftade jag helt enkelt till att jag inte är för enkom fina gester en dag per å

🙂

Skulle gärna få en bättre känsla av alla hjärtans dag än jag har nu, blev dumpad på alla hjärtans dag förra året så risken finns att det kommer bli tungt i år. Å andra sidan kan det väl bara bli bättre därifrån....(#)

Men jisses, dumpa någon på alla hjärtans dag kan man väl ändå låta bli!