Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 23:14Den var inte så fokuserad och medveten, men bra var den för han var helt outstanding de år han var aktiv.
Den var inte så fokuserad och medveten, men bra var den för han var helt outstanding de år han var aktiv.
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 00:30Tänk vad bra han då hade blivit med mer fokuserad intervallträning!
Tänk vad bra han då hade blivit med mer fokuserad intervallträning!
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 08:18Zatopeks definition av joggvila stämmer alltså ganska bra överens med min: att joggvila väldigt lugnt - för att kunna köra fartdelarna väldigt hårt 🙂
Zatopeks definition av joggvila stämmer alltså ganska bra överens med min: att joggvila väldigt lugnt - för att kunna köra fartdelarna väldigt hårt 🙂
Quote from Urban Nilsson on 23 July 2010, 08:36>Så att jag vägrar ståvila och går omkring istället är med andra ord bra? Min kropp tycker ståvila är helt fel nämligen...
Både ja och nej. Om du tränar tröskelintervaller är ju ansamlingen av syra det du ska träna att hantera och därför att fördra. Är
>Så att jag vägrar ståvila och går omkring istället är med andra ord bra? Min kropp tycker ståvila är helt fel nämligen...
Både ja och nej. Om du tränar tröskelintervaller är ju ansamlingen av syra det du ska träna att hantera och därför att fördra. Är