Quote from Guest on 21 August 2011, 19:47http://www.expressen.se/sport/1.2535105/nar-blir-man-trott-jag-vet-inte-det
Han verkar inte dela den genomsnittlige Funbeatlöparens intresse för träningsprogram, intervaller och dieter.
http://www.expressen.se/sport/1.2535105/nar-blir-man-trott-jag-vet-inte-det
Han verkar inte dela den genomsnittlige Funbeatlöparens intresse för träningsprogram, intervaller och dieter.
Quote from Jonny Persson on 21 August 2011, 19:57Tack för den här Jonas! 🙂
"Likt Rune kör du aldrig intervallträning?
- Aldrig. Skaderisken är för stor. Och jag har inget exakt träningsprogram heller. Många gör misstaget att lita mer på ett träningsprogram än på sin egen kropp. Då är man illa ute. De
Tack för den här Jonas! 🙂
"Likt Rune kör du aldrig intervallträning?
- Aldrig. Skaderisken är för stor. Och jag har inget exakt träningsprogram heller. Många gör misstaget att lita mer på ett träningsprogram än på sin egen kropp. Då är man illa ute. De
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 20:03Jag gillar Jonas, hans attityd är skön. 🙂
Äter allt, springer det han gillar och ser nästan alltid lika glad ut - och tacka fasen för det om han verkligen är så glad i att springa som det verkar i artikeln 🙂
Jag gillar Jonas, hans attityd är skön. 🙂
Äter allt, springer det han gillar och ser nästan alltid lika glad ut - och tacka fasen för det om han verkligen är så glad i att springa som det verkar i artikeln 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 20:42Härlig läsning. Vilken kille!
Härlig läsning. Vilken kille!
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 20:45Jonas är kung!
Jonas är kung!
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 20:55Några få vet väl vem jag är numera.
Motvalls kärring vad gäller en hel del nytt. OBS! Inte allt.
Jag är däremot emot de som använder ord som alla, alltid etc..Sprang mycket med Rune på 80-talet.
På något "underligt" sätt så håller jag med Jonas. :-
Några få vet väl vem jag är numera.
Motvalls kärring vad gäller en hel del nytt. OBS! Inte allt.
Jag är däremot emot de som använder ord som alla, alltid etc..
Sprang mycket med Rune på 80-talet.
På något "underligt" sätt så håller jag med Jonas. :-
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 20:57Kul att läsa. Skönt att höra att man slipper köra intervaller för att bli snabb:-)
Kul att läsa. Skönt att höra att man slipper köra intervaller för att bli snabb:-)
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 21:00Fast jag nudrar om jag inte hellre springer intervaller än upp och ned för Gesundaberget fler gånger i veckan.
Fast jag nudrar om jag inte hellre springer intervaller än upp och ned för Gesundaberget fler gånger i veckan.
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 21:12Intervaller och skaderisker där har en poäng men frågan jag ställer mig om han hade brytt sig om kost, träningsplanering o.dyl
Hur bra hade han kunnat bli?
Troligtvis hade han väl slutat för att han tröttnat eller något annat 😉
Intervaller och skaderisker där har en poäng men frågan jag ställer mig om han hade brytt sig om kost, träningsplanering o.dyl
Hur bra hade han kunnat bli?
Troligtvis hade han väl slutat för att han tröttnat eller något annat 😉
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 21:19Tror han har ätit bra ( känt sig glad ) + att han tränat på ett sådant sätt så att hans kropp mått väl.
Han har nog läst om dieter + träningsplanering men funnit en personlig väg.
Vad då bättre?
Han duger fasiken så bra som han är.Mikael.
Jag hade
Tror han har ätit bra ( känt sig glad ) + att han tränat på ett sådant sätt så att hans kropp mått väl.
Han har nog läst om dieter + träningsplanering men funnit en personlig väg.
Vad då bättre?
Han duger fasiken så bra som han är.
Mikael.
Jag hade