Quote from Lotta W on 18 January 2009, 14:32Ja, jag gillar att cykla, men inlägget handlar i grunden om tiden _efter_ cyklingen, så... 😉
Ja, jag gillar att cykla, men inlägget handlar i grunden om tiden _efter_ cyklingen, så... 😉
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 14:32Hemligheten är väl att man måste äta innan långpasset!!!!!!!!!
Hemligheten är väl att man måste äta innan långpasset!!!!!!!!!
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 14:34Jag äter före, under och efter långpassen.
Jag äter före, under och efter långpassen.
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 14:35Om jag är borta x antal timmar och sedan lägger mig för att sova...då är jag nog inte poppis här hemma.. (inte för att jag brukar vilja sova, utan är snarare uppe i varv) Dessutom tycker jag att även barnen ska ta del av min värdefulla tid...;)
Cykling är
Om jag är borta x antal timmar och sedan lägger mig för att sova...då är jag nog inte poppis här hemma.. (inte för att jag brukar vilja sova, utan är snarare uppe i varv) Dessutom tycker jag att även barnen ska ta del av min värdefulla tid...;)
Cykling är
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 14:37Jimmy, det är viktigt att komma runt VR fortare än förra året!
Det måste barnen förstå.
Jimmy, det är viktigt att komma runt VR fortare än förra året!
Det måste barnen förstå.
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 17:01Om jag varit ute på ett krävande pass och och maten inte är klar inom en halvtimme så brukar jag dricka någon "Gainer" exempelvis från Vitargo, då vet jag att jag få i mig proteiner och kolhydrater så att jag klarar mig.
Linus, kommer du ihåg vad vi käkad
Om jag varit ute på ett krävande pass och och maten inte är klar inom en halvtimme så brukar jag dricka någon "Gainer" exempelvis från Vitargo, då vet jag att jag få i mig proteiner och kolhydrater så att jag klarar mig.
Linus, kommer du ihåg vad vi käkad
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 18:55Det var Gainers Gold. "Smakar skit redan i munnen..." 🙂
Det var Gainers Gold. "Smakar skit redan i munnen..." 🙂
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 18:55Ingen som provat ett kokt oskalat ägg med sig?
Ingen som provat ett kokt oskalat ägg med sig?
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 18:59Drar i mig en fem sex bars/japp eller tex 400 g äppelringar under träning och om det e fika i passet drar jag i mig två mackor =) Gäller passa på när man kan, gelen sparar jag oxå till nödfall.
Drar i mig en fem sex bars/japp eller tex 400 g äppelringar under träning och om det e fika i passet drar jag i mig två mackor =) Gäller passa på när man kan, gelen sparar jag oxå till nödfall.
Quote from Funbeat user on 18 January 2009, 19:04Känner igen mig och tycker mig se att detta tilltar med graden av kyla. Även om jag inte upplever mig särskilt frusen under passet så blir just känslan av kyla påtaglig någon timme efter passet och dessutom graden av dåsighet/trötthet. Min egen diagnos är
Känner igen mig och tycker mig se att detta tilltar med graden av kyla. Även om jag inte upplever mig särskilt frusen under passet så blir just känslan av kyla påtaglig någon timme efter passet och dessutom graden av dåsighet/trötthet. Min egen diagnos är