Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 14:14Ja, jag skulle vilja lära mig cykla enhjuling, men jag är för rädd för att ramla, och utan att ramla en massa i början kan man inte lära sig enhjula.
Ja, jag skulle vilja lära mig cykla enhjuling, men jag är för rädd för att ramla, och utan att ramla en massa i början kan man inte lära sig enhjula.
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 14:44Rasmus, min dotter är rätt duktig på att cykla enhjuling och hon har aldrig ramlat särskilt mycket. Man tar tydligen bara tag i sadeln och ställer ner fötterna snarare än att ramla. Har dock aldrig provat själv så jag vet inte hur det skulle fungera om ja
Rasmus, min dotter är rätt duktig på att cykla enhjuling och hon har aldrig ramlat särskilt mycket. Man tar tydligen bara tag i sadeln och ställer ner fötterna snarare än att ramla. Har dock aldrig provat själv så jag vet inte hur det skulle fungera om ja
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 14:58Jag har testat (med stolpar på sidorna om mig, så jag kunde hålla) och det finns inte en chans i världen att en korrekt injusterad enhjuling tillåter en att sätta ner fötterna innan man ramlat över ända (för mig fattades det ca 20 cm). Har man däremot sad
Jag har testat (med stolpar på sidorna om mig, så jag kunde hålla) och det finns inte en chans i världen att en korrekt injusterad enhjuling tillåter en att sätta ner fötterna innan man ramlat över ända (för mig fattades det ca 20 cm). Har man däremot sad
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 15:02Glöm inte en skottsäker väst!
Glöm inte en skottsäker väst!
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 15:09Om jag cyklar snabbt som ett skott, eller?
Om jag cyklar snabbt som ett skott, eller?
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 15:11Du har mer utrustning än Blackwaters legoknektar i Irak.
Du har mer utrustning än Blackwaters legoknektar i Irak.
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 15:12Nu är ju inte jag den mest lämpade personen att i ord lära ut hur man cyklar enhjuling, men det jag sett av dottern är att hon tar tag längst fram på sadeln, lutar cykeln framåt och hoppar ner med fötterna i marken. Hon har alltså inte fötterna särskilt n
Nu är ju inte jag den mest lämpade personen att i ord lära ut hur man cyklar enhjuling, men det jag sett av dottern är att hon tar tag längst fram på sadeln, lutar cykeln framåt och hoppar ner med fötterna i marken. Hon har alltså inte fötterna särskilt n
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 15:14Men alla som ramlat nån gång vet ju att man ligger på marken innan man ens hunnit röra ett finger. Att då göra en komplicerad manöver som att få tag i sadeln, dra FRAM cykeln (trots att den är på väg bakåt när man faller) och sen hoppa av, allt på de få m
Men alla som ramlat nån gång vet ju att man ligger på marken innan man ens hunnit röra ett finger. Att då göra en komplicerad manöver som att få tag i sadeln, dra FRAM cykeln (trots att den är på väg bakåt när man faller) och sen hoppa av, allt på de få m
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 15:17Vi är en väldigt begåvad familj. Jag ska fråga dottern i kväll! 🙂
Vi är en väldigt begåvad familj. Jag ska fråga dottern i kväll! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 15:46Rasmus du behöver inte ha spd skor på;)
Rasmus du behöver inte ha spd skor på;)