Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 23:48Jag funderar iof på att köpa en billig mountainbike...till mig själv alltså, för att slippa sitta på trainern.
Jag funderar iof på att köpa en billig mountainbike...till mig själv alltså, för att slippa sitta på trainern.
Quote from Funbeat user on 19 January 2009, 23:56Var i helskotta härbärgerar man så många cyklar? Hade varit ogörligt hos de flesta skulle jag tro.
Var i helskotta härbärgerar man så många cyklar? Hade varit ogörligt hos de flesta skulle jag tro.
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 00:01Garaget! Bilarna står på uppfarten och i verkstaden finns alltid några lik.
Sedan stuvas vintercyklarna undan efter vintern och tvärtom på hösten.
Garaget! Bilarna står på uppfarten och i verkstaden finns alltid några lik.
Sedan stuvas vintercyklarna undan efter vintern och tvärtom på hösten.
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 00:28Aha, hur som helst låter det som en smått patologisk mängd.
Har du också fem cyklar? Är det "normalt"?
Aha, hur som helst låter det som en smått patologisk mängd.
Har du också fem cyklar? Är det "normalt"?
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 00:49Nej, åtta +några fyllecyklar
Nej, åtta +några fyllecyklar
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 01:04Cykelpervo helt enkelt.
Cykelpervo helt enkelt.
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 08:07Man kan aldrig få för många cyklar
Man kan aldrig få för många cyklar
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 08:26Jag har fyra, i en etta på 35 m^2. Två i en stor klädkammare (en på golvet, en på väggen). En på en vägg i stora rummet. En i hallen (på golvet - min pendlarcykel).
Fem är nog min gräns för den här lägenheten, men av ekonomiska skäl så stannar jag på fyr
Jag har fyra, i en etta på 35 m^2. Två i en stor klädkammare (en på golvet, en på väggen). En på en vägg i stora rummet. En i hallen (på golvet - min pendlarcykel).
Fem är nog min gräns för den här lägenheten, men av ekonomiska skäl så stannar jag på fyr
Quote from Funbeat user on 20 January 2009, 08:29Aja en liten enhjuling kan du väl få in där oxå! är ganska billiga med
Aja en liten enhjuling kan du väl få in där oxå! är ganska billiga med
Quote from Anders Wallerstedt on 20 January 2009, 08:34Jag har fyra + en damtralla, vill ha fler (L)
Jag har fyra + en damtralla, vill ha fler (L)