Quote from Lena Bjerlöw on 27 April 2007, 22:10haha 😉 kom du pa det nu? 🙂 Jo klart du kan, vet du va du vill ha o har cash sa kan ja skicka hem en cykelbox till dig med!
haha 😉 kom du pa det nu? 🙂 Jo klart du kan, vet du va du vill ha o har cash sa kan ja skicka hem en cykelbox till dig med!
Quote from Funbeat user on 27 April 2007, 22:44Kolla med flygbolaget vad de tar för cyklen, det klassas som "bulky baggage" och kan kosta en slant. Fortfarande HUGE besparing att köpa in the US. Fyld på med roliga kläder också nu du är ute på shopping 😀
Beroende vart du bor kan där finnas en outlet(
Kolla med flygbolaget vad de tar för cyklen, det klassas som "bulky baggage" och kan kosta en slant. Fortfarande HUGE besparing att köpa in the US. Fyld på med roliga kläder också nu du är ute på shopping 😀
Beroende vart du bor kan där finnas en outlet(
Quote from Elisabeth Mosleth on 27 April 2007, 23:14Hej Karin! I ditt fall tycker jag det finns en hoj som höjer sig över alla andra, den här:
http://www.cervelo.com/bikes.aspx?bike=SLT2007
Den har vändbar sadelstolpe som gör att den går att använda både som traditionell racer och triathlonhoj (där man o
Hej Karin! I ditt fall tycker jag det finns en hoj som höjer sig över alla andra, den här:
http://www.cervelo.com/bikes.aspx?bike=SLT2007
Den har vändbar sadelstolpe som gör att den går att använda både som traditionell racer och triathlonhoj (där man o
Quote from Fredrik Närenfors on 27 April 2007, 23:23En mycket bra cykel
En mycket bra cykel
Quote from Mats Andersson on 27 April 2007, 23:24Och är dessutom sanslöst snygg!
Och är dessutom sanslöst snygg!
Quote from ellen olsson on 27 April 2007, 23:40...och så är det en Cervélo vilket nog måste betraktas som det "hetaste" märket de senaste två åren... 🙂
/En P3SL-ägare
...och så är det en Cervélo vilket nog måste betraktas som det "hetaste" märket de senaste två åren... 🙂
/En P3SL-ägare
Quote from Lena Bjerlöw on 27 April 2007, 23:42hehe ok, ja tack för tipset, kollade in sidan och hittade en cykelaffär nära här som säljer dem.
Tänkte precis fråga om nån hade erfarnhet av det märket och kunde rekommendera?
hehe ok, ja tack för tipset, kollade in sidan och hittade en cykelaffär nära här som säljer dem.
Tänkte precis fråga om nån hade erfarnhet av det märket och kunde rekommendera?
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 09:55Hej!
Tänkte ta med några cyklar från USA när jag reser dit några ggr i vår?
Jag funderar på att köpa en Specialized eller Gary Fischer till mig själv, men senare kanske jag vill sälja den och byta till nåt annat.
Vilka MTB märken och modeller tycker ni ä
Hej!
Tänkte ta med några cyklar från USA när jag reser dit några ggr i vår?
Jag funderar på att köpa en Specialized eller Gary Fischer till mig själv, men senare kanske jag vill sälja den och byta till nåt annat.
Vilka MTB märken och modeller tycker ni ä
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 15:14🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 16:31en detalj är ju bromsar på en cykel från USA... de är ju omvänt våra.. en detalj som kanske inte är så stor, men är man van med "svenska" så är d läge att direkt omvända bromshandtagen.
i övrigt är d väl ingen dum ide om man kan spara en hacka
en detalj är ju bromsar på en cykel från USA... de är ju omvänt våra.. en detalj som kanske inte är så stor, men är man van med "svenska" så är d läge att direkt omvända bromshandtagen.
i övrigt är d väl ingen dum ide om man kan spara en hacka