Quote from Guest on 27 July 2010, 15:15Hej
Jag har börjat cykla lite så smått, och funderar på att köpa en ny. Nu kör jag på en lånad racer, en Crecent E.Mercxx som har några år på nacken. Jag känner att jag inte vill ha en "ren" racer utan en hybrid som dom kallas. Jag har hittat 4 olika alt
Hej
Jag har börjat cykla lite så smått, och funderar på att köpa en ny. Nu kör jag på en lånad racer, en Crecent E.Mercxx som har några år på nacken. Jag känner att jag inte vill ha en "ren" racer utan en hybrid som dom kallas. Jag har hittat 4 olika alt
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 15:25Jag tänkte precis som du när jag skaffade cykel förra året. Det blev en Nishiki Pro SLD som jag i och för sig är nöjd med. Men jag kan ju utan omsvep säga att jag borde ha skaffat en racer från början...
Jag tänkte precis som du när jag skaffade cykel förra året. Det blev en Nishiki Pro SLD som jag i och för sig är nöjd med. Men jag kan ju utan omsvep säga att jag borde ha skaffat en racer från början...
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 16:01Vad skall du använda cykeln till?
Vad skall du använda cykeln till?
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 16:02Köp den billigaste, eftersom du lär byta.
Köp den billigaste, eftersom du lär byta.
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 16:05Tanken är att ha den som alternativ till löpning och cykla på till jobbet (ca 1 mil). Har inte cyklat så mycket tidigare men tycker både att det är roligt och allt att det blir en annan typ av konditionsträning mot löpningen.
Tanken är att ha den som alternativ till löpning och cykla på till jobbet (ca 1 mil). Har inte cyklat så mycket tidigare men tycker både att det är roligt och allt att det blir en annan typ av konditionsträning mot löpningen.
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 17:42se till att det får plats ett par dubbdäck och skärmar. då har du användning av den som pendelcykel och vinterhoj när du sen skaffar en racer.
se till att det får plats ett par dubbdäck och skärmar. då har du användning av den som pendelcykel och vinterhoj när du sen skaffar en racer.
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 18:10Jag köpte en Scott SUB 10 2008 års modell och är jättenöjd för det behov jag hade. Behövde som du en bra cykel för att ta mig till jobbet.
Den skulle fungera på dom flesta underlag som asfalt i all dess kvalitet, grus och lite sämre skogsvägar.
Det är
Jag köpte en Scott SUB 10 2008 års modell och är jättenöjd för det behov jag hade. Behövde som du en bra cykel för att ta mig till jobbet.
Den skulle fungera på dom flesta underlag som asfalt i all dess kvalitet, grus och lite sämre skogsvägar.
Det är
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 19:47Jag återupptog ett gammalt cykelintresse för några veckor sedan och köpte ny hybrid. Tänkte att det borde vara smart. Nu letar jag racer. För milen blir fler än man tänkt sig när man väl kommer igång.
Jag återupptog ett gammalt cykelintresse för några veckor sedan och köpte ny hybrid. Tänkte att det borde vara smart. Nu letar jag racer. För milen blir fler än man tänkt sig när man väl kommer igång.
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 21:46Har en Nishiki Ultra Pro och är väldigt kluven.
Jag använder den till och från jobbet 1,5 mil året om. Dubbat och skärmar på vintern inget problem. Har även kört några lopp och skulle kört vättern iår. Jag är nöjd med den och ångrar inte att jag köpte den
Har en Nishiki Ultra Pro och är väldigt kluven.
Jag använder den till och från jobbet 1,5 mil året om. Dubbat och skärmar på vintern inget problem. Har även kört några lopp och skulle kört vättern iår. Jag är nöjd med den och ångrar inte att jag köpte den
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 21:50Trek 7.5 FX??
http://www.jannescykel.se/cyklar/sporttrek.html
Trek 7.5 FX??
http://www.jannescykel.se/cyklar/sporttrek.html