Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 17:12Hvorfor ikke en Cyclocrosser?
Jeg anskaffet en slik for to sesonger siden og har knapt anvendt raceren efter dette. Nesten like rask men mer komfortabel på ussel asfalt og er med på en sving på grusveier og enklere skogsveier.
Hvorfor ikke en Cyclocrosser?
Jeg anskaffet en slik for to sesonger siden og har knapt anvendt raceren efter dette. Nesten like rask men mer komfortabel på ussel asfalt og er med på en sving på grusveier og enklere skogsveier.
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 22:27I början av förra sommaren ramlade jag in i en cykelaffär. Jag förklarade klart och tydligt att jag skulle ha en fantastisk cykel som kan allt. Den skulle även vara dösnygg och vrålbillig. Säljaren slet sitt hår och ställde tålmodigt frågor och visade cyk
I början av förra sommaren ramlade jag in i en cykelaffär. Jag förklarade klart och tydligt att jag skulle ha en fantastisk cykel som kan allt. Den skulle även vara dösnygg och vrålbillig. Säljaren slet sitt hår och ställde tålmodigt frågor och visade cyk
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 22:45Är det den som maxar 25 km/h?
Är det den som maxar 25 km/h?
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 23:00Japp, det är den. men det är inte cykeln det är fel på. Det är mina klena ben. (#)
Japp, det är den. men det är inte cykeln det är fel på. Det är mina klena ben. (#)
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 23:31Nu har jag läst allt vad som skrivits i tråden och det verkar som om "alla
" anser att jag inte borde köpa en hybrid (ingen dyr iaf) pga att jag kommer ångra mig och vilja ha en racer inom kort. Så då är det kanske bättre att jag håller mig till mig lånad
Nu har jag läst allt vad som skrivits i tråden och det verkar som om "alla
" anser att jag inte borde köpa en hybrid (ingen dyr iaf) pga att jag kommer ångra mig och vilja ha en racer inom kort. Så då är det kanske bättre att jag håller mig till mig lånad
Quote from Rasmus Olsson on 30 July 2010, 06:11Det är väl enkelt. Ska du pendla till och från jobbet vår sommar höst och ska träna landsväg: räcer. Ska du pendla till och från jobbet även på vintern och träna landsväg: cyclo-cross med avtagbara skärmar och smala däck för lvg-rundorna.
Hybrid är som e
Det är väl enkelt. Ska du pendla till och från jobbet vår sommar höst och ska träna landsväg: räcer. Ska du pendla till och från jobbet även på vintern och träna landsväg: cyclo-cross med avtagbara skärmar och smala däck för lvg-rundorna.
Hybrid är som e
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 12:27Peter: Köp en billig hybrid till att börja med. Den funkar kalas att jobbpendla med året om, o man kan utan att skämmas sätta på pakethållare, stänkskärm, kedjeskydd, lås o sånt om man känner att behovet uppstår. Vill du köra lvg med den byter du till 28
Peter: Köp en billig hybrid till att börja med. Den funkar kalas att jobbpendla med året om, o man kan utan att skämmas sätta på pakethållare, stänkskärm, kedjeskydd, lås o sånt om man känner att behovet uppstår. Vill du köra lvg med den byter du till 28
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 12:33Kloka ord, Maria! 😀
Bruse däremot lider av svår hybridfobi, så ta det med en nya salt. 😉
Kloka ord, Maria! 😀
Bruse däremot lider av svår hybridfobi, så ta det med en nya salt. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 30 July 2010, 12:37Nina, jag lider av fobi när folk försöker få en sak den inte är ämnad för. Kan du spela paddla kajak med din mobiltelefon exempelvis?
Köp en cykel som är bra på det du ska göra. Inte en som är dålig på allt.
Nina, jag lider av fobi när folk försöker få en sak den inte är ämnad för. Kan du spela paddla kajak med din mobiltelefon exempelvis?
Köp en cykel som är bra på det du ska göra. Inte en som är dålig på allt.
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 12:39Nina: Tack tack! Du är ju också en mkt klok kvinna/cyklista. 🙂
Nina: Tack tack! Du är ju också en mkt klok kvinna/cyklista. 🙂