Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 12:43Bruse
Jag tror jag talar för både Maria och mig själv när jag säger att hybriden inte är dåligt på allt. Den är alldeles perfekt för det ändamål den köptes för. Dvs vardagscykling. Jag använder min när jag cyklar med barnen, jag vågar lämna den utanför e
Bruse
Jag tror jag talar för både Maria och mig själv när jag säger att hybriden inte är dåligt på allt. Den är alldeles perfekt för det ändamål den köptes för. Dvs vardagscykling. Jag använder min när jag cyklar med barnen, jag vågar lämna den utanför e
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 12:45Nej nej nej, Maria. Jag är ingen varken cyklist eller cyklista! Jag är en CYKLARE!! (V) Jag är inte fin nog att svänga mig med uttryck som cyklist. jag kör SPD vettö. Och jag är långsam och jag har inte köpt min cykel på Cykelcity. Till råga på allt kör j
Nej nej nej, Maria. Jag är ingen varken cyklist eller cyklista! Jag är en CYKLARE!! (V) Jag är inte fin nog att svänga mig med uttryck som cyklist. jag kör SPD vettö. Och jag är långsam och jag har inte köpt min cykel på Cykelcity. Till råga på allt kör j
Quote from Rasmus Olsson on 30 July 2010, 12:46Jag har inte sagt att det är fel på en vardagscykel. Alla borde ha en vardagscykel/fyllecykel/cafécytkel/hämtapådagiscykel...
En vardagscykel är just en cykel. Inget annat. Den försöker inte vara nåt annat än en brukscykel.
En hybrid är inte en vardags
Jag har inte sagt att det är fel på en vardagscykel. Alla borde ha en vardagscykel/fyllecykel/cafécytkel/hämtapådagiscykel...
En vardagscykel är just en cykel. Inget annat. Den försöker inte vara nåt annat än en brukscykel.
En hybrid är inte en vardags
Quote from ellen olsson on 30 July 2010, 12:46Min allroundcykel är en cyclocross. Jag anser att den är bättre än en hybrid i alla lägen. Om jag vill sitta upprätt så tar jag bussen eller spårvagnen. 😉
Min allroundcykel är en cyclocross. Jag anser att den är bättre än en hybrid i alla lägen. Om jag vill sitta upprätt så tar jag bussen eller spårvagnen. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 30 July 2010, 12:47Nina, de flesta tjejerna kör utan hängslen. Har lite med er anatomiska förmåga på toaletterna att göra.
Nina, de flesta tjejerna kör utan hängslen. Har lite med er anatomiska förmåga på toaletterna att göra.
Quote from Rasmus Olsson on 30 July 2010, 12:48Bra där Fredrik!! Puss på dig! (Det är ju pridevecka).
Bra där Fredrik!! Puss på dig! (Det är ju pridevecka).
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 12:49Nina: Jag tycker absolut att du är en cyklista! Av den coolaste sorten dessutom. 🙂 (t+)
Nina: Jag tycker absolut att du är en cyklista! Av den coolaste sorten dessutom. 🙂 (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 30 July 2010, 12:50Maria och Nina, om nu hybrid är så förträffligt. Varför har ni båda köpt räcer?
Maria och Nina, om nu hybrid är så förträffligt. Varför har ni båda köpt räcer?
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 12:54Bruse: 1) För att den var snygg, 2) för att jag inbillar mig att det går snabbare att cyckla på en racer och 3) för att man inte kan ha för många cyklar.
Hade jag köpt en racer det första jag gjorde hade jag inte cyklat alls idag.
Bruse: 1) För att den var snygg, 2) för att jag inbillar mig att det går snabbare att cyckla på en racer och 3) för att man inte kan ha för många cyklar.
Hade jag köpt en racer det första jag gjorde hade jag inte cyklat alls idag.
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 12:55Bruse, för att racern och hybriden har olika användningsområden.
Bruse, för att racern och hybriden har olika användningsområden.