Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 13:42En vacker dag kommer jag också att köpa en racer, för att den är cool och snabb att cykla landsväg med, men hybriden kommer ändå att användas till jobbet, på vägen dit är det nämligen grus och det tror jag inte racern gillar.
Håller med er tjejer, olika
En vacker dag kommer jag också att köpa en racer, för att den är cool och snabb att cykla landsväg med, men hybriden kommer ändå att användas till jobbet, på vägen dit är det nämligen grus och det tror jag inte racern gillar.
Håller med er tjejer, olika
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 13:44Fått fler punkteringar på hybrid med fel däck än på racer med rätt däck. Sen jag bytte däck på hybriden har det funkat bättre. Däcken som sitter på när man köper är oftast billiga och har sämre skydd
Fått fler punkteringar på hybrid med fel däck än på racer med rätt däck. Sen jag bytte däck på hybriden har det funkat bättre. Däcken som sitter på när man köper är oftast billiga och har sämre skydd
Quote from ellen olsson on 30 July 2010, 13:45En cyclocross är klart bättre än en hybrid som pendlarök.
En cyclocross är klart bättre än en hybrid som pendlarök.
Quote from Rasmus Olsson on 30 July 2010, 13:49En cyclocross är klart bättre än en "#¤%&/ som pendlarök.
En cyclocross är klart bättre än en "#¤%&/ som pendlarök.
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 14:07Håller helt med Andrew, byt gärna ut originaldäcken på hybriden. Continental "punkafria" (edit) är inte så dumma.
Håller helt med Andrew, byt gärna ut originaldäcken på hybriden. Continental "punkafria" (edit) är inte så dumma.
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 14:32Finns det "punkafria" däck?
Finns det "punkafria" däck?
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 15:10*lol*
Ja det finns "punkafria" däck, men inte punkafria. Får väl editera lite då... 😀
*lol*
Ja det finns "punkafria" däck, men inte punkafria. Får väl editera lite då... 😀
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 08:44(Den helt ärliga anledningen till att jag skaffade min racer var att den händige mannen med racer i våras skrev i ett PM "Om du skaffar rosa racer vill jag cykla Vätternrundan med dig nästa år, eller åtminstone Halvvättern. Deal?" Det gick liksom inte att
(Den helt ärliga anledningen till att jag skaffade min racer var att den händige mannen med racer i våras skrev i ett PM "Om du skaffar rosa racer vill jag cykla Vätternrundan med dig nästa år, eller åtminstone Halvvättern. Deal?" Det gick liksom inte att
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 09:51Hej,
Jag bytte från racer till hybrid för ett år sedan och och tycker nog att hybridcyklar fått oförtjänt mycket kritik i den här tråden.
Jag tycker att hybriden funkar bättre i all typ av stadskörning/ hårt trafikerade/ knixiga miljöer. Jag får bättre
Hej,
Jag bytte från racer till hybrid för ett år sedan och och tycker nog att hybridcyklar fått oförtjänt mycket kritik i den här tråden.
Jag tycker att hybriden funkar bättre i all typ av stadskörning/ hårt trafikerade/ knixiga miljöer. Jag får bättre
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 11:46Pröva att köra fort i "knixiga" miljöer så inser du snart hybridens begränsningar.
Pröva att köra fort i "knixiga" miljöer så inser du snart hybridens begränsningar.