Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 15:44Då har du nog inte suttit på en korrekt inställd racer.
Då har du nog inte suttit på en korrekt inställd racer.
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 16:06Hej David,
Så kan det vara.
Menar du alltså att på en korrekt inställd racer så är inget av det jag nämner (kullerstenar, vägarbeten, nå reglagen mm) ett problem?
Mvh Marcus
Hej David,
Så kan det vara.
Menar du alltså att på en korrekt inställd racer så är inget av det jag nämner (kullerstenar, vägarbeten, nå reglagen mm) ett problem?
Mvh Marcus
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 16:16Nej, inte vid samma hastighet.
Nej, inte vid samma hastighet.
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 16:18Du måste inse att en racer är väldigt bra att köra fort och säkert på.
Du måste inse att en racer är väldigt bra att köra fort och säkert på.
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 21:36Marcus. (t+) Jag håller med du.
Marcus. (t+) Jag håller med du.
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 08:23Hej David
Fort: Ja
Säkert: Nej. Du får gärna försöka förklara för mig hur och varför en racer är säkrare i stadstrafik än en hybrid.
Mvh Marcus
Hej David
Fort: Ja
Säkert: Nej. Du får gärna försöka förklara för mig hur och varför en racer är säkrare i stadstrafik än en hybrid.
Mvh Marcus
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 08:27Viktfördelning, tyngdpunkt, styvhet och optimala komponenter.
Testa gärna utför ett berg i 100 km/h med en hybrid.
Viktfördelning, tyngdpunkt, styvhet och optimala komponenter.
Testa gärna utför ett berg i 100 km/h med en hybrid.
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 08:34Knixiga situationer?
http://www.youtube.com/watch?v=5z1fSpZNXhU&feature=fvst
Knixiga situationer?
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 09:07Hej David:
Tyvärr så förstod jag nog inte riktigt ditt svar, antar att jag är på en lite annan nivå än dig såväl cykel- som kunskapsmässigt.
Hej Mattias:
En sån måste jag ha. Undrar hur de har gjort för att stödhjulen inte ska synas i filmen 🙂
Mvh M
Hej David:
Tyvärr så förstod jag nog inte riktigt ditt svar, antar att jag är på en lite annan nivå än dig såväl cykel- som kunskapsmässigt.
Hej Mattias:
En sån måste jag ha. Undrar hur de har gjort för att stödhjulen inte ska synas i filmen 🙂
Mvh M
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 11:54David: Okej, jag kör väl hybriden i 100 km/h nedför ett berg. Men vad säger det om hur den är att köra inne i stan med trottoarkanter, övergångsställen, pensionärer, hundar o annat folk???
🙂
David: Okej, jag kör väl hybriden i 100 km/h nedför ett berg. Men vad säger det om hur den är att köra inne i stan med trottoarkanter, övergångsställen, pensionärer, hundar o annat folk???
🙂