Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 21:45Rorerande massa, då spelar grammen tydligen roll.
Rorerande massa, då spelar grammen tydligen roll.
Quote from Berit Bengtson on 4 January 2010, 22:20Robert Johansen skrev:
> Rorerande massa, då spelar grammen tydligen roll.Visst är det så, men grammen spelar (nästan) enbart roll för känslan, för klockan (dvs hur fort det går) kan lätta hjul tom vara långsammare.
Dessutom är skillnaden i roterande
Robert Johansen skrev:
> Rorerande massa, då spelar grammen tydligen roll.
Visst är det så, men grammen spelar (nästan) enbart roll för känslan, för klockan (dvs hur fort det går) kan lätta hjul tom vara långsammare.
Dessutom är skillnaden i roterande
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 22:16Är du duktig som cyklist och säg snittar 40+ på tävlingar gå på högprofil aero hjul.Är du svag uppför eller ligger runt 30 i snittfart gå på lätta hjul.
Är du duktig som cyklist och säg snittar 40+ på tävlingar gå på högprofil aero hjul.Är du svag uppför eller ligger runt 30 i snittfart gå på lätta hjul.
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 22:43Har du fått proffkontrakt, gå på vilka hjul du vill. Om du betalar själv, titta på bankkontot först.
Har du fått proffkontrakt, gå på vilka hjul du vill. Om du betalar själv, titta på bankkontot först.
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 12:45Hej Benny,
tror att Du ändå kan gå upp en nivå när Du ändå tänker Dig nya hjul. Att satsa på hjul som ligger i den prisklassen Du avser gör inte mycket skillnad. Frånsett att det oavsett inte handlar än just mer än placebo för oss vanliga dödliga 🙂 med
Hej Benny,
tror att Du ändå kan gå upp en nivå när Du ändå tänker Dig nya hjul. Att satsa på hjul som ligger i den prisklassen Du avser gör inte mycket skillnad. Frånsett att det oavsett inte handlar än just mer än placebo för oss vanliga dödliga 🙂 med