Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 18:24Hittade du inte skorna på runningwarehouse?
Hittade du inte skorna på runningwarehouse?
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 21:24Annars kan jag varmt rekommendera en svensk nätbutik som har priser långt under svenska butiker samt priser bara något över UK.
De har sitt lager i Tyskland så det tar 5-10 dagar att få hem skorna sedan man beställt.
Har beställt därifrån och tycker de
Annars kan jag varmt rekommendera en svensk nätbutik som har priser långt under svenska butiker samt priser bara något över UK.
De har sitt lager i Tyskland så det tar 5-10 dagar att få hem skorna sedan man beställt.
Har beställt därifrån och tycker de
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 08:11Tack Jakob, den siten hade jag inte sett 🙂
Tobias, klart bra site där man kan jämföra storleken 🙂
Tack Jakob, den siten hade jag inte sett 🙂
Tobias, klart bra site där man kan jämföra storleken 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 22:57till något lite annat: är det nån som vet vilken köp-sälj-sajt som är bäst för sportprylar? vill göra mig av med ett par "tåskor" men med Blocket känns det svårt att nå rätt klientel.
till något lite annat: är det nån som vet vilken köp-sälj-sajt som är bäst för sportprylar? vill göra mig av med ett par "tåskor" men med Blocket känns det svårt att nå rätt klientel.
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 09:03@Sofia: Köp & Sälj-gruppen här i Funbeatforumet bör ju träffa rätt målgrupp...
@Sofia: Köp & Sälj-gruppen här i Funbeatforumet bör ju träffa rätt målgrupp...
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 09:09Koden ATHLETICOS11 ger 10 % rabatt just nu på Startfitness!
Koden ATHLETICOS11 ger 10 % rabatt just nu på Startfitness!
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 09:09Vet inte hur länge den gäller men det brukar vara en månad.
Vet inte hur länge den gäller men det brukar vara en månad.
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 12:24Ska testa med den koden Conny
Ska testa med den koden Conny
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 14:34Just beställt ett par Asics Kayano. Koden fungerar!
Just beställt ett par Asics Kayano. Koden fungerar!
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 19:53Japp, den funkade 🙂
Blev ett par Asics Tarther
Tack än en gång för tipset Conny 🙂
Japp, den funkade 🙂
Blev ett par Asics Tarther
Tack än en gång för tipset Conny 🙂