Quote from Guest on 3 October 2012, 07:14Då var man anmäld till Vättern och det behövs en cykel. Har någon erfarenhet av att köpa racercykel på nätet? Bikebuster är ju billig men hur blir det med passformen? Borde det inte gå att köpa en i rätt storlek, på nätet och inte nödvändigtvis på bikebus
Då var man anmäld till Vättern och det behövs en cykel. Har någon erfarenhet av att köpa racercykel på nätet? Bikebuster är ju billig men hur blir det med passformen? Borde det inte gå att köpa en i rätt storlek, på nätet och inte nödvändigtvis på bikebus
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 07:24Det finns klara fördelar att köpa cykeln hos en kunnig handlare, förutom att få möjlighet att testa hojen. Service, dialog, råd och tips bör fungera smidigare.
Väljer du en butik på nätet bör du mäta upp dig ordentligt och ta del av fakta om ramens geome
Det finns klara fördelar att köpa cykeln hos en kunnig handlare, förutom att få möjlighet att testa hojen. Service, dialog, råd och tips bör fungera smidigare.
Väljer du en butik på nätet bör du mäta upp dig ordentligt och ta del av fakta om ramens geome
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 07:29Köp en Canyon eller Rose om du vill handla på nätet och verkligen spara pengar. Där lär du via telesupport få rätt storlek.
Köp en Canyon eller Rose om du vill handla på nätet och verkligen spara pengar. Där lär du via telesupport få rätt storlek.
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 07:42Annars kan du få hjälp av HåkanC.
Annars kan du få hjälp av HåkanC.
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 07:57Fp. David ¤® och HåkanC har en onlinebutik ihop. HåkanC är huvudansvarig för däckförsäljningen medans David är chefsideolog och ger träningstips samt mental handledning. Vet inte dock inte vilka cykelmärken de säljer. Möjligen Look.
Fp. David ¤® och HåkanC har en onlinebutik ihop. HåkanC är huvudansvarig för däckförsäljningen medans David är chefsideolog och ger träningstips samt mental handledning. Vet inte dock inte vilka cykelmärken de säljer. Möjligen Look.
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 09:32David, där satt den. Så ligger det naturligtvis till 😉
Och visst kan du köpa en cykel från BB. Jag har själv gjort det och var mycket nöjd med min Willer till en bil ”våldade” den typ. Man ska inte köra bil på vänster sida längre. Det är högertrafik sed
David, där satt den. Så ligger det naturligtvis till 😉
Och visst kan du köpa en cykel från BB. Jag har själv gjort det och var mycket nöjd med min Willer till en bil ”våldade” den typ. Man ska inte köra bil på vänster sida längre. Det är högertrafik sed
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 09:42Självklart kan du köpa på nätet. Men om du inte är mekartypen vill jag ändå slå ett slag för att köpa hos en (bra) butik.
Nej, det är inte billigare, men du kan få mycket fixarhjälp och kostnadsfri hjälp att ställa in den rätt. En bikefit kostar också e
Självklart kan du köpa på nätet. Men om du inte är mekartypen vill jag ändå slå ett slag för att köpa hos en (bra) butik.
Nej, det är inte billigare, men du kan få mycket fixarhjälp och kostnadsfri hjälp att ställa in den rätt. En bikefit kostar också e
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 10:23"Självklart kan du köpa på nätet. Men om du inte är mekartypen vill jag ändå slå ett slag för att köpa hos en (bra) butik."
Det är just det. En "Bra" butik man ska ha tag i och det är inte bara det. En butik, det är inte svårt.
Vänligen
P.
"Självklart kan du köpa på nätet. Men om du inte är mekartypen vill jag ändå slå ett slag för att köpa hos en (bra) butik."
Det är just det. En "Bra" butik man ska ha tag i och det är inte bara det. En butik, det är inte svårt.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 10:42Känner bara till en butik som erbjuder gratis Bike-fit vid köp av cykel, även om andra självklart hjälper till och ställer in.
Själv köpt flera cyklar över internet, både racer och vardagshojar, helt utan problem. Funkat kanon. Det mek du måste kunna ä
Känner bara till en butik som erbjuder gratis Bike-fit vid köp av cykel, även om andra självklart hjälper till och ställer in.
Själv köpt flera cyklar över internet, både racer och vardagshojar, helt utan problem. Funkat kanon. Det mek du måste kunna ä
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 11:00Vilka butiker säljer Canyon så du har kunnat jämföra priset?
Vilka butiker säljer Canyon så du har kunnat jämföra priset?