Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 19:35Jämförbara cyklar med motsvarande komponenter. Och om man nu motiverar de dyrare cyklarna med "finare" ramar så är det iallafall inte intressant för mig att betala 20000kr extra för det.
Jämförbara cyklar med motsvarande komponenter. Och om man nu motiverar de dyrare cyklarna med "finare" ramar så är det iallafall inte intressant för mig att betala 20000kr extra för det.
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 19:42Även om man sminkar en gris så är det fortfarande ett svin.
Även om man sminkar en gris så är det fortfarande ett svin.
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 23:30Christoffer: Visst kan väl Canyon i vissa fall rent komponentmässigt anses vara prisvärda, typ i det fallet att du får typ Ultegrakomponenter istället för 105 på en liknande cykel. Men att häva förtjänster på upp till 20tkr är inte rimligt.
Christoffer: Visst kan väl Canyon i vissa fall rent komponentmässigt anses vara prisvärda, typ i det fallet att du får typ Ultegrakomponenter istället för 105 på en liknande cykel. Men att häva förtjänster på upp till 20tkr är inte rimligt.
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 01:09http://www.bikebuster.se/detaljer/120946.html
En Wilier TT Cento1 Crono 2011 Dura Ace DI2 som är drygt 30 loppor billigare på nätet.
Iofs är denna Wilier Cento1 DI2 racercykel - Racing Zero bara knappt 20 loppor billigare.
http://www.bikebuster.se/det
http://www.bikebuster.se/detaljer/120946.html
En Wilier TT Cento1 Crono 2011 Dura Ace DI2 som är drygt 30 loppor billigare på nätet.
Iofs är denna Wilier Cento1 DI2 racercykel - Racing Zero bara knappt 20 loppor billigare.
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 08:34Ja, det underliga är att Göran matchar Bikebusters priser på Wilier.
Ja, det underliga är att Göran matchar Bikebusters priser på Wilier.
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 12:14Nu läste jag väl i första hand in prisvärdheten hos näthandlare typ Canyon i Christoffers inlägg. Och det är väl jämförelsen mellan vad en LBS och en näthandlare skulle ta idag som är intressant. Inte vad Bikebuster hävdar att en cykel skulle ha kostat nå
Nu läste jag väl i första hand in prisvärdheten hos näthandlare typ Canyon i Christoffers inlägg. Och det är väl jämförelsen mellan vad en LBS och en näthandlare skulle ta idag som är intressant. Inte vad Bikebuster hävdar att en cykel skulle ha kostat nå
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 13:12Jag hävdar inte att det finns någon annan fördel att köpa över nätet än just priset. Skulle inte priset vara en så stark faktor för mig så skulle jag självklart köpa i butik, och jag kollar så klart med mina lokala butiker vad de kan erbjuda.
Vad det g
Jag hävdar inte att det finns någon annan fördel att köpa över nätet än just priset. Skulle inte priset vara en så stark faktor för mig så skulle jag självklart köpa i butik, och jag kollar så klart med mina lokala butiker vad de kan erbjuda.
Vad det g
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 13:16Vilka butiker säljer Canyon?
Vilka butiker säljer Canyon?
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 13:23Canyon säljs av Canyons web-butik. 😉
Canyon säljs av Canyons web-butik. 😉
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 13:28Mig veterligen så kan de flesta butiker ta hem cyklar på beställning.
Mig veterligen så kan de flesta butiker ta hem cyklar på beställning.