Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Men då blir det fler mellanhänder, och då missar man lite poängen med Canyon.

Slutsatsen blir ju att det är eventuella skillnader i ramen eller kostnader för mellanhänder som är skillnaden, alla komponenter i övrigt är/kan vara/ lika.

Fick en cykel so

Ja, man slipper att stå o meka cyklar på passen.

Köpe min willier på bikebuster. Använde ramguiden och när jag fick hem racern så lämnade jag in den till till en cykelaffär som monterade ihop den för ett par hundra. Det är den bästa cyklen jag haft hittills. Ska kanske tillägga att jag har köpt x antal

tack för era svar, och er tid.

Vad gäller märkena på bikebuster; är det märken som passar en glad amatör som instegscykel? Kan, som framgår, ingenting om cyklar eller märken (annat än Scott och Crescent).

Jag är kanonnöjd med min Canyon, och då är det en av de billigare. Självklart kan man ha bättre grejer men jag tror inte att det hade gjort så mycket på hur bra cyklist jag blir, då är det nog viktigare att lägga tid/pengar på cykelträningen. David, jag a

Men det gör kanske andra.

Diskussionen om just Canyons vara eller inte vara känns kanske lite off-topic ...

Splinter Cell - det är absolut inga udda märken Bikebuster säljer, udet du märker om du går igenom utbudet av cyklar är att många komponenter är gemensamma. Hjul, däck, vä

Köp inte första cykeln på nätet, hör med cykelklubbarna i området där du bor. Be dom rekommendera en bra cykelhandlare så gör du ett säkert första köp även om det kanske inte är ett "klipp".
Handlaren kan förutom att hitta rätt ramstorlek/styrstam hjälp