Quote from Funbeat user on 18 February 2013, 09:25Tja. Jo det funkar säkert. Men jag skulle inte gjort det. Speciellt inte om du har skor med bättre mönstring mer lämpade för uppgiften.
Tja. Jo det funkar säkert. Men jag skulle inte gjort det. Speciellt inte om du har skor med bättre mönstring mer lämpade för uppgiften.
Quote from Funbeat user on 18 February 2013, 10:31Nu blir jag lite osäker... Jag kommer såklart att ha sprungit massvis med mil i dom innan september, men jag lyssna gärna på fleras åsikt.
Säkert är att jag inte vill springa i tyngre skor, och jag tycker att springa i tex Inov8 212 känns onödigt. Dubbar
Nu blir jag lite osäker... Jag kommer såklart att ha sprungit massvis med mil i dom innan september, men jag lyssna gärna på fleras åsikt.
Säkert är att jag inte vill springa i tyngre skor, och jag tycker att springa i tex Inov8 212 känns onödigt. Dubbar
Quote from Funbeat user on 18 February 2013, 10:33Jag har redan beställt ett par till våren 🙂 Löpning är en så billig sport i jämförelse med ex landsvägscykling. Har redan två par oanvända löparskor till våren...dessa och AdiZero Ace 3, 233 och 550gram mot nära 700g på skorna jag hittills använt 🙂 Nä,
Jag har redan beställt ett par till våren 🙂 Löpning är en så billig sport i jämförelse med ex landsvägscykling. Har redan två par oanvända löparskor till våren...dessa och AdiZero Ace 3, 233 och 550gram mot nära 700g på skorna jag hittills använt 🙂 Nä,
Quote from Elias Engqvist on 18 February 2013, 11:30Lidingöloppet är ju mest platt o fin grusväg - på några ställen om det regnar/regnat mycket kan det bli lite lerigt men jag skulle aldrig sätta på mig något dubbat, det tröttar fötterna mer än det hjälper (tycker jag). Körde med Adidas Adios sist och var
Lidingöloppet är ju mest platt o fin grusväg - på några ställen om det regnar/regnat mycket kan det bli lite lerigt men jag skulle aldrig sätta på mig något dubbat, det tröttar fötterna mer än det hjälper (tycker jag). Körde med Adidas Adios sist och var
Quote from Funbeat user on 18 February 2013, 12:59Håller med Christer.
LL är som ett välpreparerat motionsspår. Jag har aldrig ens tänkt tanken på att använda terrängskor där under mina 19 LL. Även de år det regnat en hel del har banan varit i bra kondition bortsett från start och de första hundratalet
Håller med Christer.
LL är som ett välpreparerat motionsspår. Jag har aldrig ens tänkt tanken på att använda terrängskor där under mina 19 LL. Även de år det regnat en hel del har banan varit i bra kondition bortsett från start och de första hundratalet
Quote from Funbeat user on 18 February 2013, 13:58Ja efter 3 LL har jag samma uppfattning som Christer o Janne, jag tror det blir bra med dom här skorna.
Tänk vilken nörd man blivit! Diskuterar vilka skor man ska ha på sej om SJU MÅNADER...
Ja efter 3 LL har jag samma uppfattning som Christer o Janne, jag tror det blir bra med dom här skorna.
Tänk vilken nörd man blivit! Diskuterar vilka skor man ska ha på sej om SJU MÅNADER...
Quote from Funbeat user on 18 February 2013, 14:43Ofta kan man höra om den som springer bredvid har dubbade skor. Jag har aldrig hört det ljudet från någon av de LL-löparna jag sprungit om/blivit omsprungen av.
Ofta kan man höra om den som springer bredvid har dubbade skor. Jag har aldrig hört det ljudet från någon av de LL-löparna jag sprungit om/blivit omsprungen av.
Quote from Funbeat user on 18 February 2013, 18:24Sant. LL kräver knappast en dubbad sko som x-talon. Men Road-X är helt slät. Helt. Slät.
bild:http://www.inov-8.co.nz/img/shoes/road-x%20233%2012%2012.jpg
Sant. LL kräver knappast en dubbad sko som x-talon. Men Road-X är helt slät. Helt. Slät.
bild:http://www.inov-8.co.nz/img/shoes/road-x%20233%2012%2012.jpg