Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKöpa skor på nätet
You need to log in to create posts and topics.

Inget planerat Daniel, men det borde väl bli en sväng nästa höst igen. 🙁

Men priset är så bra så det borde löna sig även om man skulle bli tvungen att betala lite moms.

Jag ska till USA i mars, då blir det köpa nya DS Racer för mig. Jag ska väl passa på och köpa några skor till, jag tycker om att prova lite och skorna är ändå så billiga i USA.

Kan du smuggla ett par till? 😉

Asics har nya modeller vår/sommar OCH höst/vinter varje år och flera färger varje säsong.
DS trainer en LÄTT sko - kanske mest för tävling.
Om du vet vilken typ av sko du behöver (har testat steget/foten, vet storlek etc) är nätet alldeles utmärkt.

I miss SportsBasement :´(

..och så kan ja inte göra gråtande gubben...

När man kollar Asics på t.ex. Amazon så finns det två storlekstyper - EE resp D. Är det någon som vet vad det är som motsvarar det sortiment som säljs i Sverige. På FootJpoy golfskor vill jag minnas att D är lika med standardbredd. Samma på Asics? Någon s

Första inlägget för mig:-) Jag har beställt skor från http://www.ontherunsports.co.uk/ och varit jättenöjd. Leverans inom några dagar fraktfritt, och årets skor. Är det inte så att det är olika färger i olika länder också?

Hur högt är ett £?
Jag betalade 1800:- för mina nya Kayano 14 igår på Intersport. Här (On the run)kostade de £89.95.

Hur mycket skiljde det?

13:25 per pund. 1191,84kr m a o.