Quote from Lars Mörrby on 17 December 2007, 15:13Inget planerat Daniel, men det borde väl bli en sväng nästa höst igen. 🙁
Men priset är så bra så det borde löna sig även om man skulle bli tvungen att betala lite moms.
Inget planerat Daniel, men det borde väl bli en sväng nästa höst igen. 🙁
Men priset är så bra så det borde löna sig även om man skulle bli tvungen att betala lite moms.
Quote from Funbeat user on 17 December 2007, 17:04Jag ska till USA i mars, då blir det köpa nya DS Racer för mig. Jag ska väl passa på och köpa några skor till, jag tycker om att prova lite och skorna är ändå så billiga i USA.
Jag ska till USA i mars, då blir det köpa nya DS Racer för mig. Jag ska väl passa på och köpa några skor till, jag tycker om att prova lite och skorna är ändå så billiga i USA.
Quote from Urban Nilsson on 17 December 2007, 21:43Kan du smuggla ett par till? 😉
Kan du smuggla ett par till? 😉
Quote from Funbeat user on 17 December 2007, 21:44Asics har nya modeller vår/sommar OCH höst/vinter varje år och flera färger varje säsong.
DS trainer en LÄTT sko - kanske mest för tävling.
Om du vet vilken typ av sko du behöver (har testat steget/foten, vet storlek etc) är nätet alldeles utmärkt.
Asics har nya modeller vår/sommar OCH höst/vinter varje år och flera färger varje säsong.
DS trainer en LÄTT sko - kanske mest för tävling.
Om du vet vilken typ av sko du behöver (har testat steget/foten, vet storlek etc) är nätet alldeles utmärkt.
Quote from Lena Bjerlöw on 17 December 2007, 23:06I miss SportsBasement :´(
I miss SportsBasement :´(
Quote from Lena Bjerlöw on 17 December 2007, 23:07..och så kan ja inte göra gråtande gubben...
..och så kan ja inte göra gråtande gubben...
Quote from Funbeat user on 17 December 2007, 23:08När man kollar Asics på t.ex. Amazon så finns det två storlekstyper - EE resp D. Är det någon som vet vad det är som motsvarar det sortiment som säljs i Sverige. På FootJpoy golfskor vill jag minnas att D är lika med standardbredd. Samma på Asics? Någon s
När man kollar Asics på t.ex. Amazon så finns det två storlekstyper - EE resp D. Är det någon som vet vad det är som motsvarar det sortiment som säljs i Sverige. På FootJpoy golfskor vill jag minnas att D är lika med standardbredd. Samma på Asics? Någon s
Quote from Funbeat user on 18 December 2007, 16:19Första inlägget för mig:-) Jag har beställt skor från http://www.ontherunsports.co.uk/ och varit jättenöjd. Leverans inom några dagar fraktfritt, och årets skor. Är det inte så att det är olika färger i olika länder också?
Första inlägget för mig:-) Jag har beställt skor från http://www.ontherunsports.co.uk/ och varit jättenöjd. Leverans inom några dagar fraktfritt, och årets skor. Är det inte så att det är olika färger i olika länder också?
Quote from Christer Heinbäck on 19 December 2007, 11:33Hur högt är ett £?
Jag betalade 1800:- för mina nya Kayano 14 igår på Intersport. Här (On the run)kostade de £89.95.Hur mycket skiljde det?
Hur högt är ett £?
Jag betalade 1800:- för mina nya Kayano 14 igår på Intersport. Här (On the run)kostade de £89.95.
Hur mycket skiljde det?
Quote from Urban Nilsson on 19 December 2007, 11:3913:25 per pund. 1191,84kr m a o.
13:25 per pund. 1191,84kr m a o.