Quote from Guest on 4 December 2009, 15:56Frågan har säkert varit uppe 1.643.456 gånger men börjar jag söka blir säkert buden för många.
Jag ska alltså köpa skor. Närmare bestämt 2 par.
Om jag ska trampa flera hundra mil i dem så är priset ointressant.Jag ska ha ett par för asfalt och ett par
Frågan har säkert varit uppe 1.643.456 gånger men börjar jag söka blir säkert buden för många.
Jag ska alltså köpa skor. Närmare bestämt 2 par.
Om jag ska trampa flera hundra mil i dem så är priset ointressant.
Jag ska ha ett par för asfalt och ett par
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 16:06Löplabbet. 🙂
Löplabbet. 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 4 December 2009, 16:07Löplabbet i Kristianstad. Jag fick kanonhjälp där och är supernöjd med mina Asics.
Löplabbet i Kristianstad. Jag fick kanonhjälp där och är supernöjd med mina Asics.
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 16:12Kan bara rekommendera Löplabbet, fick perfekt hjälp när jag skulle köpa mina första skor. Köper alltid mina skor där numera.
Kan bara rekommendera Löplabbet, fick perfekt hjälp när jag skulle köpa mina första skor. Köper alltid mina skor där numera.
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 16:24Japp, har hört det om löplabbet så löplabbet it is!
Tack för bekräftelsen.
Japp, har hört det om löplabbet så löplabbet it is!
Tack för bekräftelsen.
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 16:51För terräng är nån modell av Innov8 ett säkert val. Xtalon 212 är den lättaste modellen, med suveränt grepp. Löplabbet saluför dessa.
För terräng är nån modell av Innov8 ett säkert val. Xtalon 212 är den lättaste modellen, med suveränt grepp. Löplabbet saluför dessa.
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 23:07Eftersom Manne fått svar han är nöjd med så passar jag på att inflika att Löplabbet i Kristianstad sedan en tid = Runners Store!
Eftersom Manne fått svar han är nöjd med så passar jag på att inflika att Löplabbet i Kristianstad sedan en tid = Runners Store!
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 10:33Var uppmärksam på personen som hjälper dig. Har du tur är det en gammal löpare som har full koll. Har du otur är det en helgjobbare som bara kan det mest basala och då är det inte lätt att få bra skor som passar en!
Var uppmärksam på personen som hjälper dig. Har du tur är det en gammal löpare som har full koll. Har du otur är det en helgjobbare som bara kan det mest basala och då är det inte lätt att få bra skor som passar en!
Quote from Bjarne Lewin on 5 December 2009, 11:28Löplabbet finns i Helsingborg, troligen på kullagatan.
Löplabbet finns i Helsingborg, troligen på kullagatan.
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 11:34Löplabbet på kullagatan i Helsingborg är numera Runners Store och Löplabbet finns nu på Järnvägsgatan.
Löplabbet på kullagatan i Helsingborg är numera Runners Store och Löplabbet finns nu på Järnvägsgatan.