Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 14:00Tjo!
Där blev det ju lite förvirrat? Vilken av de 2 rekommenderas då helst med avseende på de specifika butikerna i Hbg?
Nån som har erfarenheter?Jag går inte över ån efter vatten. 🙂
Tjo!
Där blev det ju lite förvirrat? Vilken av de 2 rekommenderas då helst med avseende på de specifika butikerna i Hbg?
Nån som har erfarenheter?
Jag går inte över ån efter vatten. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 19:37Håller nog med G-man* om att det är före ca kl 14 en vardag som löpskor bäst inhandlas. Helt vattentätt är dock inte tipset! Bäst skor har jag köpt när jag gått på känsla dels när jag sätter foten i skon och dels när jag springer på bandet. Tittar inte så
Håller nog med G-man* om att det är före ca kl 14 en vardag som löpskor bäst inhandlas. Helt vattentätt är dock inte tipset! Bäst skor har jag köpt när jag gått på känsla dels när jag sätter foten i skon och dels när jag springer på bandet. Tittar inte så
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 19:44Jag måste tyvärr säga att jag har haft otur när jag har varit provat ut skor. De gav mig skor som inte passade mig alls och jag fick ont av dem. Jag har provat mig fram vilka skor som passar mig och nu vet jag att i princip alla neutrala lättviktsskor pas
Jag måste tyvärr säga att jag har haft otur när jag har varit provat ut skor. De gav mig skor som inte passade mig alls och jag fick ont av dem. Jag har provat mig fram vilka skor som passar mig och nu vet jag att i princip alla neutrala lättviktsskor pas
Quote from Fredric Lagerström on 5 December 2009, 19:52Det är naturligtvis väldigt individuellt men jag går helt på egen känsla. Tror mej veta hur ett par skor som passar mej ska kännas på foten. Ofta har det blivit ett väldigt provande och funderande innan jag kan bästämma mej.
Kan säkert vara så med att j
Det är naturligtvis väldigt individuellt men jag går helt på egen känsla. Tror mej veta hur ett par skor som passar mej ska kännas på foten. Ofta har det blivit ett väldigt provande och funderande innan jag kan bästämma mej.
Kan säkert vara så med att j
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 00:29da råd behöver inte vara dyra, och dyra råd behöver inte alltid vara bra.
Från förra årets julkalender här på Funbeat:
bild:www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/dyra.jpg
da råd behöver inte vara dyra, och dyra råd behöver inte alltid vara bra.
Från förra årets julkalender här på Funbeat:
bild:www.vanto.se/joppwebb/images/julkalendern/dyra.jpg
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 11:57Vilken som - bara dom säljer Vibram Five fingers 😉
Vilken som - bara dom säljer Vibram Five fingers 😉