Quote from Guest on 4 February 2008, 14:05Känner mig lite som ett ufo här... Jag knixade till min fot när jag spelade innefotboll med karlarna på fysen och vill nu tejpa foten innan jag springer nästa pass. Nu var det dock så länge sedan jag tejpade mig senast att det var min käre far som stod fö
Känner mig lite som ett ufo här... Jag knixade till min fot när jag spelade innefotboll med karlarna på fysen och vill nu tejpa foten innan jag springer nästa pass. Nu var det dock så länge sedan jag tejpade mig senast att det var min käre far som stod fö
Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 14:15http://budobutiken.jetshop.se/ShowProduct.aspx?ProdID=304
Sådan menar du?
http://budobutiken.jetshop.se/ShowProduct.aspx?ProdID=304
Sådan menar du?
Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 14:18Apoteket?
Apoteket?
Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 14:18Finns på närmaste apotek.
Finns på närmaste apotek.
Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 14:37BILD:www.apoteket.se/intershoproot/eCS/Store/sv/pictures/286096s.jpg
Jag köpte den här på apoteket när jag gjort illa foten på klätterväggen. Kanon verkligen och mycket smidigare än tape!
BILD:www.apoteket.se/intershoproot/eCS/Store/sv/pictures/286096s.jpg
Jag köpte den här på apoteket när jag gjort illa foten på klätterväggen. Kanon verkligen och mycket smidigare än tape!
Quote from Therese Linner on 4 February 2008, 14:48Tackar! Precis sådant jag behöver. Klart apoteket grejar det! (t+)
Tackar! Precis sådant jag behöver. Klart apoteket grejar det! (t+)
Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 17:22apotekets tejp är klart bäst (blå orange förpackning) dessutom finns det lättförståliga instruktioner i asken
apotekets tejp är klart bäst (blå orange förpackning) dessutom finns det lättförståliga instruktioner i asken
Quote from Therese Linner on 4 February 2008, 18:18Jag köpte den tejpen du pratar om Jessica. Apoteksdamen talade dock om för mig att man behövde sjukvårdskunskaper för att använda den... Jag har faktiskt gått kurs i att tejpa mina fötter och tejpade varje helg då jag orienterade så jag svarade henne att
Jag köpte den tejpen du pratar om Jessica. Apoteksdamen talade dock om för mig att man behövde sjukvårdskunskaper för att använda den... Jag har faktiskt gått kurs i att tejpa mina fötter och tejpade varje helg då jag orienterade så jag svarade henne att
Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 20:27sjukvårdskunskaper? för att läsa en instruktion?
tror nog de flesta kan fixa den tejpningen som finns på infobladet.
sjukvårdskunskaper? för att läsa en instruktion?
tror nog de flesta kan fixa den tejpningen som finns på infobladet.
Quote from Therese Linner on 4 February 2008, 20:31Precis, jag såg lite frågande ut men hon insisterade. "Den här tejpen fixerar ju så man behöver sjukvårdskunskaper". Imorgon blir det tejpa av. Och instruktionen ser mer än begriplig ut.
Precis, jag såg lite frågande ut men hon insisterade. "Den här tejpen fixerar ju så man behöver sjukvårdskunskaper". Imorgon blir det tejpa av. Och instruktionen ser mer än begriplig ut.