Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 20:33dra inte åt ankarna för hårt så tårna blir blå bara 😀
och håll foten still när du tejpar. vrid den inte så du pronerar eller supinerar foten.
dra inte åt ankarna för hårt så tårna blir blå bara 😀
och håll foten still när du tejpar. vrid den inte så du pronerar eller supinerar foten.
Quote from Therese Linner on 4 February 2008, 20:40Tackar! (t+) Så skall jag göra. Är garanterat ringrostig...
Tackar! (t+) Så skall jag göra. Är garanterat ringrostig...
Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 23:16Har aldrig testat Apotekets tejp för jag tyckte den var för dyr jämfört med Stadiums iaf, den kostar 25 kr och jag tycker den funkar bra. Löplabbets tejp, däremot, den är för torr. Måste tyvärr tejpa min fot flera ggr i veckan inför kvalitetspassen för at
Har aldrig testat Apotekets tejp för jag tyckte den var för dyr jämfört med Stadiums iaf, den kostar 25 kr och jag tycker den funkar bra. Löplabbets tejp, däremot, den är för torr. Måste tyvärr tejpa min fot flera ggr i veckan inför kvalitetspassen för at
Quote from Funbeat user on 5 February 2008, 00:29Är det elastoplast ni pratar om? Bästa tejpen alla kategorier när det gäller att fixa trasiga fötter 🙂
Är det elastoplast ni pratar om? Bästa tejpen alla kategorier när det gäller att fixa trasiga fötter 🙂
Quote from Funbeat user on 9 February 2008, 00:44Elastotejp? Jag vet inte vad det är, måste jag erkänna. Sporttejp är det vi pratar om, även kallat coachtejp, är det samma som elastotejp?
Elastotejp? Jag vet inte vad det är, måste jag erkänna. Sporttejp är det vi pratar om, även kallat coachtejp, är det samma som elastotejp?