Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 11:35David ibland begriper jag inte att du orkar... Ska jag behöva spela in en pedagogisk film och lägga upp på youtube?
😉
David ibland begriper jag inte att du orkar... Ska jag behöva spela in en pedagogisk film och lägga upp på youtube?
😉
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 11:45Ja, gör det. Det kan vara kul att se hur du sitter på en cykel. Ta en film också när du kör racer.
Ja, gör det. Det kan vara kul att se hur du sitter på en cykel. Ta en film också när du kör racer.
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 11:46Jag sitter faktiskt riktigt bra på min racer, men har svårt att nå bromshandtagen trots att den där extra brickan är ipillrad.
Jag sitter faktiskt riktigt bra på min racer, men har svårt att nå bromshandtagen trots att den där extra brickan är ipillrad.
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 11:48Då har du kanske inte det mest optimala styret-styrstam? Hur många lösningar har du testat?
Då har du kanske inte det mest optimala styret-styrstam? Hur många lösningar har du testat?
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 12:00Nä, nu får du ge dig... nu börjar det bli OT.
Nä, nu får du ge dig... nu börjar det bli OT.
Quote from Lena O on 21 April 2011, 12:08han bryr sig
han bryr sig
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 12:13Varför är sittställningen OT? Tråden handlar i högsta grad om sittställningar.
Varför är sittställningen OT? Tråden handlar i högsta grad om sittställningar.
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 13:05Cyklade i centrala göteborg igår med racern. Gick alldeles utmärkt trots folk, spårvagnsspår & bussar överallt. Man får ta det lugnt bara.
Cyklade i centrala göteborg igår med racern. Gick alldeles utmärkt trots folk, spårvagnsspår & bussar överallt. Man får ta det lugnt bara.
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 13:53Jag tycker själv att det är mycket lättare att cykla på min Crescent Street i stan än på min racer. Mer upprätt sittställning ger bättre sikt åt alla håll. Vanliga pedaler istället för clips gör det lättare att reagera vid snabba stopp (ja, jag vet att de
Jag tycker själv att det är mycket lättare att cykla på min Crescent Street i stan än på min racer. Mer upprätt sittställning ger bättre sikt åt alla håll. Vanliga pedaler istället för clips gör det lättare att reagera vid snabba stopp (ja, jag vet att de
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 14:06Köp en anpassad ryggsäck i stället. Finns från flera tillverkare
Jag kan bromsa hårdare än vad som behövs med både racer, hybrid och MTB. Det som händer då är att hjulen låser sig, och oftast ramlar man pga låst framhjul. Det är således ingen skillnad på
Köp en anpassad ryggsäck i stället. Finns från flera tillverkare
Jag kan bromsa hårdare än vad som behövs med både racer, hybrid och MTB. Det som händer då är att hjulen låser sig, och oftast ramlar man pga låst framhjul. Det är således ingen skillnad på