Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 15:35Jag tycker att det är en fördel att fötterna sitter "fast". Då går det att accelerera utan att skorna slinter på pedalerna.
Fötterna klickas ur per automatik när man bromsar. Det handlar om vana.Med raka styren är svårare att få vettiga positioner för h
Jag tycker att det är en fördel att fötterna sitter "fast". Då går det att accelerera utan att skorna slinter på pedalerna.
Fötterna klickas ur per automatik när man bromsar. Det handlar om vana.
Med raka styren är svårare att få vettiga positioner för h
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 18:26Kul att många svarar!
Jag tänkte börja cykla ungefär den här tiden och fortsätta till hösten. Så länge det är ganska bra väder. Jag tror jag känner för en racer, det är nästan bara landsväg och lite stadskörning. Raka vägar och lite backar. Jag tror att
Kul att många svarar!
Jag tänkte börja cykla ungefär den här tiden och fortsätta till hösten. Så länge det är ganska bra väder. Jag tror jag känner för en racer, det är nästan bara landsväg och lite stadskörning. Raka vägar och lite backar. Jag tror att
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 18:27Anders Nilsson: Tack för tipset, jag nog köpa tidningen!
Anders Nilsson: Tack för tipset, jag nog köpa tidningen!
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 18:50Johan, ska du köpa denna cykel bör du nog fråga säljaren om växelsystemet...
Johan, ska du köpa denna cykel bör du nog fråga säljaren om växelsystemet...
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 20:13Det finns inte så mycket att fråga om. Den har inget växelsystem. Om man ska köra på landsväg tycker i alla fall jag att man ska ha växlar.
Det finns inte så mycket att fråga om. Den har inget växelsystem. Om man ska köra på landsväg tycker i alla fall jag att man ska ha växlar.
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 20:30Jo jag såg inte ens det..... Det är inget för mig 😛
Jo jag såg inte ens det..... Det är inget för mig 😛
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 20:54Gunnar, det var precis det jag menade, vid frågan skulle det komma fram.
Gunnar, det var precis det jag menade, vid frågan skulle det komma fram.
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 21:13Jag tyckte det var onödigt att spilla tid på att fråga.
Jag tyckte det var onödigt att spilla tid på att fråga.
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 21:57Johan: Om du mentalt ställt in dig på en racer tycker jag att du ska gå till din närmaste/bästa cykelbutik och kolla in utbudet. Det är svårt att köpa begagnat första gången man ska köpa en ny typ av cykel.
Johan: Om du mentalt ställt in dig på en racer tycker jag att du ska gå till din närmaste/bästa cykelbutik och kolla in utbudet. Det är svårt att köpa begagnat första gången man ska köpa en ny typ av cykel.
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 22:30Aaah okej. Jag kollade i cykeltidningen kadens där de testade massa racers för under 10 000, det fanns ju massa fina, dock ca 9-10 tusen kr för alla. Canyon Roadlite 6.0 fick bäst i test. Hade gärna haft en sån men känns ju inte nice att köpa via internet
Aaah okej. Jag kollade i cykeltidningen kadens där de testade massa racers för under 10 000, det fanns ju massa fina, dock ca 9-10 tusen kr för alla. Canyon Roadlite 6.0 fick bäst i test. Hade gärna haft en sån men känns ju inte nice att köpa via internet