Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 15:28Pensionärerna blev väl hemlösa när CH brann ned för några år sedan?
Man har många ljuva minnen från Gävle.
Pensionärerna blev väl hemlösa när CH brann ned för några år sedan?
Man har många ljuva minnen från Gävle.
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 17:07Små cyklar som far omkring ... de hörs nästan ingenting ....
Små cyklar som far omkring ... de hörs nästan ingenting ....
Quote from Christian Wahlberg on 4 April 2008, 17:09Lyssna inte på David Katarina. Jag har haft min Pinta i 7 år och det är ingen uppgradering i sikte ännu. Men väl ett vevlager byte nästa vecka.
Lyssna inte på David Katarina. Jag har haft min Pinta i 7 år och det är ingen uppgradering i sikte ännu. Men väl ett vevlager byte nästa vecka.
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 17:14Använder man inte cyklarna så ofta, så håller de jättelänge.
Jag har cyklar från både 70, 80 o 90-talet i källaren.
Använder man inte cyklarna så ofta, så håller de jättelänge.
Jag har cyklar från både 70, 80 o 90-talet i källaren.
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 18:55Men när vet man när man skall byta något?
Men när vet man när man skall byta något?
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 18:57När det kommit nytt på marknaden och sunda förnuftet säger: KÖP! KÖP! KÖP!
När det kommit nytt på marknaden och sunda förnuftet säger: KÖP! KÖP! KÖP!
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 19:11Tack David, nu vet jag varför jag alltid är så fattig - för mycket sunt förnuft (H)
Tack David, nu vet jag varför jag alltid är så fattig - för mycket sunt förnuft (H)
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 19:13Det är också förklaringen till varför cykel är en dyr prylsport... 🙂
Det är också förklaringen till varför cykel är en dyr prylsport... 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 19:19All composit som inte sitter i garnityret.
All composit som inte sitter i garnityret.
Quote from Christian Wahlberg on 4 April 2008, 20:32Det är när CC killarna garvar åt cykeln och säger att vevlagret tog slut för ett par år sedan.
Det är när CC killarna garvar åt cykeln och säger att vevlagret tog slut för ett par år sedan.